Auteur Topic: Reality Song Contest #29 - Wenen, Oostenrijk || Mister ChatGPT  (gelezen 714 keer)

Offline Vermoljoen

• Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man

Dag allemaal!

Terwijl we genieten van de heerlijke nazomer, is het stilletjes aan tijd geworden voor een nieuwe editie van het Realitynet Songfestival. Editie nummer 29 al! We bevinden ons deze keer in het prachtige Wenen, de hoofdstad van Oostenrijk. Dat komt uiteraard omdat D sterretje N zich tot winnaar mocht kronen nadat hij met het prachtige Josh. - Expresso & Tschianti hetero blanke mannen met gitaren naar het songfestival stuurde. Wie had dat ooit gedacht?! Nog eens een dikke proficiat, D*N!

De naam van deze hoofdstad is helaas ook symbolisch voor de tranen die over onze wangen rollen nadat we vernamen dat Brent niet langer de organisatie op zich zal nemen. We willen hem echter nog een laatste keer enorm bedanken voor de inzet en het enthousiasme waarmee hij de vorige edities keer op keer succesvol organiseerde. En dat terwijl hij het razenddruk heeft met zijn carrière. Bedankt, Brent! Hopelijk zien we je nog terug als deelnemer!

Dat wil dus ook zeggen dat er iemand het stokje van hem moet overnemen. Wees gerust, van mij zullen jullie maar één keer last hebben. Ik zal namelijk enkel voor deze editie de organisatie op mij nemen. Daarna wordt het stokje definitief overgedragen aan zijn opvolger, niemand minder dan KingLennart! We zijn ervan overtuigd dat hij met veel passie erin zal slagen om deze rol op zich te nemen. Proficiat!

Bij deze editie zal ik dus eenmalig de organisatie op mij nemen, maar dat doe ik niet alleen. Ik zal namelijk de ondersteuning krijgen van Mister ChatGPT bij het toewijzen van de landen! Dat zal hij doen op basis van de antwoorden die jullie geven op vijf meerkeuzevragen die hij heeft opgesteld. De bedoeling is dat je op elke vraag een antwoord kiest en dit bij het inschrijven naar mij stuurt. Je kan de vragen zonder nadenken beantwoorden en je laten verrassen of je kan proberen te redeneren welke landen horen bij bepaalde antwoorden en zo dus invloed uitoefenen op het land dat je zou kunnen krijgen. Het enige wat ik Mister ChatGPT zal vragen is om voor variatie te zorgen in de landen die hij zal toewijzen. Nadien zijn jullie helemaal vrij in de muziekkeuze, zolang de artiest maar uit jouw land komt. Lees zeker de specifieke regels hieronder voor meer informatie.

Spoiler: Algemene regels (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: Specifieke regels (klik om te tonen/verbergen)

Inschrijven is mogelijk tot maandag 4 november 2024, 23:59 CET en doe je door een PM sturen naar Vermoljoen. Hierin deel je jouw antwoorden op de vragen mee, die hieronder zijn te vinden. Na deze deadline deel ik via PM mee welk land je wordt toegewezen.

Spoiler: Verplichte vragen (klik om te tonen/verbergen)

De definitieve keuze van je liedje moet je vóór maandag 18 november 2024, 23:59 CET doorgeven via PM aan Vermoljoen. Je levert hierbij minstens volgende gegevens aan:

Land:
Artiest:
Lied:
Youtube link:
Informatie over je inzending (optioneel):
Recap segment van 20 seconden (optioneel):

Gelieve de regels grondig na te lezen en bij vragen de host te contacteren. Veel succes!

« Laatst bewerkt op: 5-11-2024, 22:29:47 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Vermoljoen

• Global Moderator
Re: Reality Song Contest #29 - Wenen, Oostenrijk || Mister ChatGPT
« Reactie #1 Gepost op: 28-10-2024, 17:56:54 »
Gereserveerd
« Laatst bewerkt op: 28-10-2024, 18:01:44 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 28-10-2024, 18:15:31 »
 ::bravo::
🜃

Offline JaccoS

• Forumlid
  • 🌴🌴🌴
« Reactie #3 Gepost op: 28-10-2024, 22:19:01 »
Yessss zin in!!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 29-10-2024, 10:55:38 »
Leuk! :D

Offline grasisgroen

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #5 Gepost op: 2-11-2024, 13:22:21 »
Twijfel, twijfel( heb ik daar wel tijd voor?), maar tóch ingeschreven 😅
...maar soms even niet :)

Online KingLennart

• Actief Lid
  • Runner-Up RSC 19
« Reactie #6 Gepost op: 2-11-2024, 14:23:08 »
Twijfel, twijfel( heb ik daar wel tijd voor?), maar tóch ingeschreven 😅
Bij twijfel idd altijd doen  ::tandpastasmiley::

Offline Vermoljoen

• Global Moderator
« Reactie #7 Gepost op: 3-11-2024, 15:56:54 »
Jullie hebben nog tijd tot morgenavond om in te schrijven!  ::joehoe::

Offline Vermoljoen

• Global Moderator
« Reactie #8 Gepost op: 4-11-2024, 15:50:04 »
We zitten momenteel aan 23 inschrijvingen. Vanavond om 23u59 sluiten de inschrijvingen!

Online KingLennart

• Actief Lid
  • Runner-Up RSC 19
« Reactie #9 Gepost op: 4-11-2024, 20:01:32 »
We zitten momenteel aan 23 inschrijvingen. Vanavond om 23u59 sluiten de inschrijvingen!
::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::

Offline Vermoljoen

• Global Moderator
« Reactie #10 Gepost op: 5-11-2024, 22:28:58 »
Mister ChatGPT is druk aan het werk geweest om alle 26 deelnemers persoonlijk te contacteren met het land dat hij elke deelnemer heeft toegewezen. Daarbij heeft hij ook een toelichting gegeven over hoe hij tot die keuze is gekomen. Als je geen PM hebt ontvangen, is er iets misgelopen met jouw inschrijving. In dat geval mag je me iets laten weten.

Dan is het nu aan jullie! De definitieve keuze van je liedje moet je vóór maandag 18 november 2024, 23:59 CET doorgeven per PM aan mij. Vergeet niet de essentiële informatie die daarbij hoort mee te sturen, zoals te vinden in de openingspost.

Mister ChatGPT en ik wensen jullie heel veel succes met de zoektocht!  ::joehoe::

Offline grasisgroen

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #11 Gepost op: 13-11-2024, 12:39:29 »
MisterChatGTP is niet mijn vriend  ::ohno::
...maar soms even niet :)

Offline Vermoljoen

• Global Moderator
« Reactie #12 Gepost op: 16-11-2024, 12:49:53 »
Denk eraan dat maandagavond de deadline is!

Online KingLennart

• Actief Lid
  • Runner-Up RSC 19
« Reactie #13 Gepost op: Gisteren om 02:18:04 »
MisterChatGTP is niet mijn vriend  ::ohno::
Oh maar zeker wel die van mij  ::rofl::
Nu had ik alleen weer last van keuzestress...