Auteur Topic: Welkom Cedric!  (gelezen 220 keer)

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Cedric!
« Gepost op: 14-06-2024, 12:00:18 »
Cedric, van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Binnenkort begint de streaming-editie van Wie is De Mol. Hier kun je erover meepraten! De Mol Vlaanderen is inmiddels afgelopen, maar je kunt hier nog napraten. Verder kun je op dit forum ook meezoeken naar de locaties in Bestemming X.

We hebben hier ook een aantal andere boards, zoals een board voor Expeditie Robinson en voor vele andere realityprogramma's, zoals Hunted, De Verraders en The Masked Singer.

Ook voor buitenlandse series kun je op RealityNet terecht: hier kun je gezellig meepraten over The Mole, Big Brother, Survivor, The Amazing Race en The Traitors.

Maar dit forum is er niet alleen voor realityprogramma's. Zo hebben we ook de Relaxhoek, een sportboard en meerdere spelletjesboards (zoals een Weerwolvenboard). Neem daar dus vooral ook eens een kijkje!

In dit topic kun je jezelf voorstellen. Het zou leuk zijn als je hier iets over jezelf vertelt zodat we je beter kunnen leren kennen. Wat zijn bijvoorbeeld je favoriete programma's, en waarom heb je je aangemeld op dit forum? Natuurlijk kun je ook andere dingen over jezelf vertellen :)

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
I will follow my inner gold

Offline Cedric

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Kzien't an jen oangezichte" - Joke Lannoo (S6)
Re: Welkom Cedric!
« Reactie #1 Gepost op: 7-07-2024, 19:32:32 »
Zo te zien is er werkelijk niemand die de moeite doet om zijn/haar welkomsttopic te gebruiken om zich voor te stellen... Een beetje jammer... Misschien zouden enkel die topics bewaard moeten blijven van diegene die wél de moeite doen, en alle topics zonder reacties gedeletet worden?
Anyway, bij deze toch even.
Dank voor de verwelkoming!
Al zal ik hier voorlopig waarschijnlijk niet erg actief zijn. Ik ben hier voornamelijk bij afwezigheid van een goed Belgisch forum rond de Belgische 'De Mol'. Er was er wel eentje, maar gezien de beheerder ervan ons zonder aankondiging en zonder acceptatie van enige hulp ons de fun van het forum heeft ontzegt, kom ik maar naar hier.
Vermoedelijk zal ik dus pas vanaf maart volgend jaar ergens actiever worden hier. Maar ik kijk er toch naar uit :)
In elk geval.. Mijn naam is Cédric en ik kom uit Ieper, België. Aangename kennismaking!

(PS/ Alvast sorry, ik supporter niet voor Nederland op het EK; wel voor Spanje en Engeland...)

Online LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welkom Cedric!
« Reactie #2 Gepost op: 8-07-2024, 14:30:43 »
Welkom op dit forum, Cedric!
Ich bin ein Bärliner!

Offline PieterBasje

• Actief Lid