Leuke Tour! Toch wat aanvallers die succes hebben.
Ik denk dat Ciccone en Yates keuzes zijn die kenner Telminator de winst gaan brengen.
Wie weet kan mijn team of het team van Hulpdakdekker nog verassen. Volgend jaar toch maar alleen bij de helpers sprinters selecteren...
Yup, de aanvallers hebben qua TdF volgens mij in jaren niet zoveel succes gehad met onverwacht wegblijven
Voor mijn team is het denk ik alleen mogelijk als Pidcock of O'Connor afstapt. Want de eindklassementspunten die Pedersen zou geven, zijn denk ik de enige manier om tegen die van Ciccone op te wegen.
Maar zelfs dan denk ik t niet.
Fijn hoor, zegt O Connor dat hij zijn vorm weer te pakken heeft, is de Tour bijna afgelopen :
Mja, en het irritante is dat z'n team en hij ook dachten dat hij met heel goede benen de tour inkwam, vervolgens volslagen verrast waren dat ze ook in de etappes goed aanvoelden - tot het ineens brak, en ze nu weer goed zijn.
Dus ik vind het eigenlijk nog het frustrerendst dat niet duidelijk is wat hier is gebeurd (ze lijken het zelf ook niet te snappen), en dus ook niet hoe we het hadden kunnen zien aankomen of dus hoe we hiervan kunnen leren.
... Dat vind ik nog frustrerender dan dat ik vermoedelijk de poule zou hebben gewonnen met O'Connor & Pedersen omgewisseld qua basisteam / eerste reserve