Hopelijk voor jullie geeft Ciccone niet op dan
Mja, we hebben de ongewone situatie dat we alledrie bij een wissel een beschermde bankzitter zouden krijgen die wellicht de voorkeur zou krijgen boven een van de basisrenners.
Telminator zou CRod krijgen
Gokmaestro Neilson Powless
En ik Pedersen
- Dus stel dat Hindley uitvalt (hebben we alledrie), krijgen we allen op verschillende manieren extra punten. Onduidelijk wie de grote winnaar is van die deal.
- Als Ciccone uitvalt is dat waarschijnlijk goed nieuws voor Telminator, want CRod > Ciccone tot nu toe.
- Als Skjelmose uitvalt denk ik goed nieuws voor Telminator en gemengd voor Gokmaestro (hoe lang pakt Powless nog punten + z'n laatste bankzitter)
- Als CRod zelf uitvalt.. Slecht nieuws voor gokmaestro en matig mij? Tegelijk: Telminators beste reserve valt ook weg. En ben ook blij met Pedersen.
- als Groenewegen uitvalt gemengd nieuws voor gokmaestro
- als Adam Yates uitvalt gemengd nieuws voor Telminator
- als Pidcock uitvalt gemengd nieuws voor mij
- als Ben O'Connor uitvalt, goed nieuws voor mij
Dat zijn volgens mij al onze beschermde renners. Dus bij deze analyse vooral een hoop gemengd nieuws, maar als Ciccone, Skjelmose of CRod afstapt zijn denk ik de beste situaties voor Telminator.
Beste situaties voor gokmaestro vind ik lastig, want hij heeft z'n eerste reserve al gebruikt & ik vind het lastig te zeggen hoeveel punten Powless nog in het bergklassement gaat pakken na vandaag en morgen. Dus denk het beste voor hem als niemand afstapt
(kan me ook goed voorstellen dat Powless lekker z'n benen heeft gespaard en vandaag of morgen bergpunten wil halen)
Voor mij kan ik er goed mee leven als OConnor afstapt.
En tuurlijk, ik sluit zeker niet uit dat Ciccone, Skjelmose of OConnor vandaag en/of morgen punten gaan pakken via een vlucht. Zou het denk ik zelfs verwachten. Maar gezien de tour so far lijkt voor elk van hen de eerstvolgende reserve de rest van de tour naar verwachting meer punten te gaan pakken.