En toch denk ik dat je nog een heel eind in de buurt van Telminator kan komen (als enige).
Rodriguez lijkt de 3e beste coureur in de koers. Hindley was vandaag echt minder. En je loopt al een tijdje in.
Als je 10 punten per dag inloopt (zoals nu) dan haal je Telminator in Parijs in
Zitten nog wel wat mitsen en maren aan; Bijv dat Telminator Rodriguez als eerste reserve heeft. En Ciccone en/of Skjelmose ongetwijfeld nog voor ritten (+bollen?) zullen gaan.
Klopt hoor! Ik zag mezelf de afgelopen 3 etappes ook steeds iets naderbij komen, ook op sprintetappes die m'n team niet zo liggen.
Dus ik ben ook zeker niet ontevreden hoe m'n team het doet, maar vooral verbaasd over OConnor.
Laat staan wat m'n kansen waren geweest als ik hem als eerste reserve had, ipv Pedersen (of evt Ciccone).
Maar dat is een klassieke als als als, die niet eens echt opgaat. Ik had lang Pedersen in m'n basis, maar heb naast OConnor ook CRod en Pidcock overwogen als reserve. Dus voor hetzelfde geld had ik Pedersen gewisseld voor een van hen, en helemaal niet in een betere positie gezeten.
Ciccone ben ik idd nog wel enigszins bevreesd over. Had m misschien al met wat meer bollenpunten verwacht.
Skjelmose.. Gaan zien wat hij nog in de tank heeft deze tour.
Gaat ook heel erg afhangen van Adam Yates, en hoe ze hem & z'n positie om het klassement gaan gebruiken.