Hey mensen!
Ik was summer deze week en best veel mensen hadden het door, maar ik heb ook mensen om de tuin geleid.
Ik ga nu uitleggen waar de hints op slaan!
- Ricardo vroeg aan mij of ik wat met het merk Phillips heb. Natuurlijk heb ik dat, want ik ben voor Psv. Maar ik heb er ook lampen van in mijn huis, dus dat zei ik
- Toen stuurde ik een link van een wedstrijd van Leipzig.
https://youtu.be/laVJzAFL7mYWe zitten midden in de transferperiode en er is een speler naar leipzig vertrokken d.m.v huren. Dat is Xavi Simons en die speelde vorig seizoen bij Psv. Nou! Weer een hint naar mij, omdat ik voor psv ben!
- Ik zei dat ik Monaco, Dortmund & Liverpool leuke clubs vond. Monaco had niks met een hint te maken, maar Dortmund & Liverpool wel. Want wie spelen er bij Dortmund & Liverpool?
Ja, inderdaad: Donyell malen en Cody Gakpo. En waar hebben die gespeeld voor dat ze bij hun reguliere club speelde?
Inderdaad! Psv.
Ik merk dat ik echt veel heb gehint naar Psv
- Ik moest opeens denken aan mijn kindertijd met dit
https://suuskinderfeestjes.nl/pizzaparty-start/Maar ik heb verteld dat ik pizza's ging bakken voor jonge kinderen in de buurt en wij maakte gebruik van dit programma!
- Ik had blijkbaar de beste connectie met MitchK. Dat zal je niet denken, maar Mitch en ik delen wel paar dingen wat we leuk vinden. Zoals:
- We wonen allebei in Brabant
- We houden allebei van reizen
- En Mitch en ik hebben een haat/liefde relatie💛
- Frank vroeg of ik wel ooit op het spoor te vinden was. Nou, dat sowieso, want ik ga heel vaak naar de wedstrijden van psv, maar hij doelde op het lied: Per spoor van Guus meeuwis. Dus ik antwoorde met een zin uit dat lied
- GiG vroeg welke voorstellingen ik wilde zien. Ik antwoorde: Grease, West Side Story, Rent & Hair. Toevallig heb ik in die musicals gespeeld tijdens de schoolmusical!
- Ik gaf een hint: Kubuswoningen. Nou, dan denk je gelijk aan Rotterdam
Maar er waren in een andere plaats eerder kubuswoningen en dat was in Helmond. Toevallig is dat de plek waar ik woon!
- Ik zei heel vaak het woord: "Spoor". Weer een referentie naar Per spoor - Guus Meeuwis
- Laatste hint was een link van een liedje. Dat liedje was van John De Bever. Toevallig heb ik hem ontmoet en dat heb ik hier ook gestuurd!
Nou, ik heb er van genoten
Houdoe!