Nou, dat was natuurlijk een makkie nadat ik jullie vragen allemaal netjes heb beantwoord (en soms nog wat extra hints in de antwoorden heb gestopt
De eerste hint: Acda en de Munnik zijn met hun nieuwe hit veel te horen op mijn favoriete radiostation, radio2 (maar vast ook op veel andere stations). Daarnaast heb ik bij mijn verhuizing 3,5 jaar terug hier op het forum een quote uit een van hun cabaretshows gebruikt: "Kan mij de wereld schelen, Ik ga naar Muiderberg"
Mijn werk neem ik niet mee naar huis. Is ook een beetje moeilijk om al die kinderen mee naar huis te nemen.
Wielrennen kijk ik soms, maar ik merk gewoon dat ik er de laatste tijd niet zo veel tijd voor heb.
Dan mijn KvK auditie. Ja ergens toen ik nog op de basisschool zat heb ik daarvoor auditie gedaan. Was op zich ook best makkelijk te regelen, de studio in Hilversum was niet ver weg. Daarnaast luister ik nog steeds (op momenten) graag naar KvK.
De spelletjesweken: Yep altijd bij geweest.
Favoriete bezigheid, ja dat zou te veel (schaak)stukken van de puzzel weggeven...
seizoen 15 als leukste seizoen, voor mij vooral door Chris en Ajouad. In seizoen 19 deed iemand mee die op dezelfde school zat als ik, weliswaar een paar klassen lager... dus niet echt iemand die ik toen kende, maar wel een soort van persoonlijke link.
Mijn favoriete nummer... ja ik weet dat je dan een muzieknummer bedoelt, maar ik dacht dat het leuker was om het letterlijk te nemen en het nummer 10 te noemen (zou hier toch bekend moeten zijn bij de mensen die de spellen hebben gevolgd waar ik aan mee heb gedaan), waaronder ZAP samen met Arno, en Survivor samen met Daisy.
Lid van een club: Zelfs van meerdere schaakclubs, maar ik heb sinds januari al geen echte partij meer gespeeld...
Dan nog wat TV dingetjes: Jullie kunnen me kennen uit Gooische vrouwen... Of nou ja, ik was ongeveer 3 seconden in beeld als figurant in 1 van de afleveringen. Daarnaast heb ik een neef die bij de TV werkt en o.a. de afgelopen 2 jaar het songfestival gedaan heeft (achter de schermen dus, maar zijn naam kwam wel voor in de aftiteling).
In België ben ik helaas al veel te lang niet meer geweest.
De hint van Frank op het eind was ook nog wel een mooie!!
En dan nog de vraag over de musical... Ik heb ooit 1 "echte" musical gezien (Chess), deze week was ik uitgenodigd om een groep 8 afscheidsmusical te zien
Dus: Hadden jullie het allemaal goed?? Zal wel toch...