Omdat ik weet dat Mitch een groot fan is van carnavalsmuziek en uit Brabant komt, dus die combo maakte het voor mij meteen wel duidelijk.
Al heb ik ook wel even getwijfeld over Michael90. Hij woont ook in Brabant, is volgens mij ook lang van stuk, en het Jacksons-nummer zou natuurlijk een duidelijke verwijzing zijn naar een Michael. Echter, MV vroeg of hij wel eens met deze persoon in een WidMO-spel gezeten had, waarop "Ja-Nee" werd geantwoord. In het geval van Mitch was dat logisch omdat hij tijdens WidMO 2022 enkel in het begin meedeed als "decoy", maar niet als deelnemer. Michael90 heeft wel als deelnemer samen met MV in een editie gezeten (WidMO 2020) dus dan zou het antwoord gewoon "Ja" hebben moeten zijn.
En dan zwijg ik nog even over alle andere hints en flauwe woordgrappen die voor mij duidelijk naar Mitch verwezen.
Overigens, gig, heeft het niets te maken met goed of slecht zijn in dit spel. Je hebt gewoon een voordeel als je de persoon in kwestie toevallig al goed kent.
Het kon verwijzen naar een Michael en dat deed het ook: Michael Jackson... Een van mijn favoriete artiesten
Hints:- Alle titels samen spelden letterlijk MITCHK
- Ik dacht laat ik meteen met de deur in huis vallen: carnaval / Brabants, dat kunnen er meer zijn en was misschien, zoals MV zei, zo duidelijk dat mensen misschien juist anders zouden gaan denken
- Ik was inderdaad decoy in het WIDMO Madagaskar seizoen
- Sanmol vroeg of ik op een eiland heb gezeten en dat klopte. Want afgelopen WIDMO heb ik verschillende eilanden bezocht
- The Killers - The Man --> Ik was dus een man. Maar heb inderdaad voor een online spel wel eens mijn innerlijke drag laten zien
- Ik ben een lang lid: rare zin maar het was dan ook letterlijk. Ik ben 1m96 of zoals Frenkie zou zeggen 3m80
- Toen iemand vroeg of ik had meegespeeld vond ik (en anderen) mezelf de hoofdrolspeler tijdens WIDMO. Ik was natuurlijk op het begin de schaduwmol en de meest verdachte kandidaat van mijn seizoen
- Rookworst zonder R is ook worst was een van mijn vele flauw grappen
- Ik schreef de naam van PieterBasje fout, maar niet te duidelijk: normaal zou ik PieterBaasje zeggen, dus nu PeterBasje
- Mijn kameel heette Adres. Kameel Adres --> Mailadres --> Ik werk als recruiter en als ik iets vaak gebruik is het mijn mail (of telefoon)
- Voor de mensen die BBUS hebben gevolgd weten dat ik de muziek van Michael Jackson (en The Jacksons/Jackson 5) geweldig vind
- Als recruiter en vaak een lead in projecten weten ik wat delegeren is
- K3 was toch wel de druppel en ik zat dus inderdaad in Antwerpen toen ik deze verstuurde