Ik zie dat men al in de rij staat om een officiële gok te doen. Jullie weten het he, nooit te vroeg tunnelen.
Voor degenen die nog in het duister tasten zal ik nog wat meer over mezelf vertellen!
Één van mijn meest prominente eigenschappen is mijn grote nieuwsgierigheid. Omdat ik me altijd in de meest uiteenlopende onderwerpen interesseer heb ik niet zozeer vaste hobbies maar gaat het bij mij in periodes; ik kan soms een periode ontzettend veel boeken lezen, totdat ik ineens weer iets anders heb gevonden wat me bezighoudt en dan raak ik maandenlang geen boek meer aan.
Zo ben ik dit jaar voor het eerst sinds lange tijd weer aan het gamen geslagen. De release van Hogwarts Legacy speelde daarbij wel een rol want als Harry Potter fan kon ik die niet laten liggen.
Inmiddels heb ik hem uitgespeeld, en ben ik weer oude GTA-spellen opnieuw gaan spelen, waar ik vroeger groot fan van was. Als kind was ik trouwens ook een echte Nintendo-fanboy. Inmiddels is dat wel wat weggezakt, al speel ik nog regelmatig met vrienden samen op de Switch.
Iets anders wat me erg interesseert is het leren over andere culturen. Ik vind het dan ook leuk om te reizen en nieuwe landen te ontdekken. Ik heb inmiddels al redelijk wat (vooral Europese) landen kunnen afvinken. Ik ben echter nog nooit in Afrika geweest, terwijl je dat misschien wel van mij zou verwachten.
Nou, volgens mij heb ik hiermee meer dan genoeg clues gedropt voor vandaag.
If you don't know me by now, I doubt you'll ever know me!