Beste Mensen, welkom bij mijn spel. Ik ben Summer. Jullie nieuwe host. Natuurlijk is dat niet mijn echte naam maar mijn identiteit blijft nog even geheim. Daar draait dit spel namelijk om. Degene die mijn identiteit kan achterhalen aan het eind van dit spel, wordt bekroond als winnaar of winnaars van mijn spel.
Maar ik heb jullie hulp nodig. Ik zoek mensen die elk ergens op een andere week van de zomervakantie mijn account willen overnemen. Die krijgen dan een wachtwoord van mij. Het is dan de bedoeling dat je dan een week lang elke dag iets post op mijn kanaal. Van Maandag tot Zaterdag. Dat kan een foto zijn van iets wat je die dag gedaan hebt, een gedicht, een liedje, tekening,...
Op zondag moet iedereen raden wie die week mijn account heeft overgenomen. Dat kan dan door een PM naar dit account. Iedereen die het goed heeft krijgt een hint naar mijn identiteit. En als jij 1 van de mensen bent die mijn account een week lang overneemt dan krijg je het aan het einde van die week als cadeau ook een hint naar mijn identiteit. Een extra hint die niemand anders krijgt.
Wacht dus niet langer, stuur mij een PM dat je mijn account een week wil overnemen in de zomervakantie en in welke weken je dat zou kunnen. (Je wordt natuurlijk maar 1 week ingepland maar als je meerdere weken opgeeft dan kan ik makkelijk puzzelen wie wanneer kan)
In de zomer is iedereen welkom om te speculeren en om officieel te gokken. Daar hoef je je niet voor in te schrijven.