Hallo allemaal!
Hier ben ik weer! Of beter gezegd, hier ben ik dan écht. De hacker naar wie jullie op zoek waren!
Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die het geraden hebben.
Naast alles wat ik over mezelf heb verteld, heb ik gedurende de week een hoop verborgen aanwijzingen gegeven. Ik zal die allemaal nog even op een rijtje zetten:
Op dag 1 plaatste ik dit nummer:
Als je de tekst opzocht zou je deze zin kunnen herkennen:
"And if we choose to fall, who's to say it isn't flight?", deze zin heeft lange tijd in mijn handtekening gestaan op het forum.
Volgens mij hebben wij op muzikaal gebied wel een band!
@gig: Dit was een subtiele hint aan jou gericht, omdat jij vaak goed bij mij scoort bij Song Contests.
De volgende muzikale hint:
Later specificeerde ik hem nog wat door te zeggen dat de titel van het nummer bij sommigen
vurige herinneringen op zou kunnen halen. Iedereen die heeft deelgenomen aan Survivor 2021 zou hiermee de link hebben kunnen leggen. Het eiland wat in dat spel toebehoorde aan de vuur-tribe heette 'Moto'. Zowel ik, als mijn schaduwaccount Jennifer (waarmee ik uiteindelijk het spel won
), waren leden van die tribe. Oftewel, we zaten "samen op (de) Moto".
Geef jezelf ruimte
Toen Sanmol mij vroeg om een levensles, had ik deze woorden speciaal cursief gezet. De "ruimte" was in dit geval een duidelijke verwijzing naar m'n gebruikersnaam.
De release van Hogwarts Legacy speelde daarbij wel een rol want als Harry Potter fan kon ik die niet laten liggen.
Voor wie nog niet van mij wist dat ik een Harry Potter-fan ben, had dat op kunnen maken uit mijn huidige avatar.
Ik ben echter nog nooit in Afrika geweest, terwijl je dat misschien wel van mij zou verwachten.
Dit was een verwijzing naar het feit dat ik half Egyptisch ben. Je zou dus kunnen denken dat ik vast wel eens in Egypte moest zijn geweest, maar nee!
If you don't know me by now, I doubt you'll ever know me
Als je zocht op deze quote kwam je er al snel achter dat het uit een
rap nummer komt. Voor sommigen had dit wel een give away moeten zijn, die weten dat er hier maar één persoon is die een grote liefde voor hiphop heeft.
Nou, ik heb zo langzamerhand het gevoel dat ik kan zeggen wat ik wil want blijkbaar kennen jullie me toch niet. Al zou dat wel veranderen als jullie mijn stem zouden horen, vermoed ik.
Hiermee verwees ik naar de podcast Totale Tunnelpaniek. Zelfs voor forummers die mij persoonlijk niet goed kennen zou mijn stem wel bekend voor kunnen komen.
Terwijl ik dit plaats is er een feestje in de buurt en hoor ik een nummer van Son Mieux, hoe toepasselijk!
Ik doelde hiermee uiteraard op het nummer
Multicolor, wederom een verwijzing naar mijn gebruikersnaam.
Voor iedereen die op dit punt nog steeds twijfelde, was daar nog de foto vanuit mijn hometown Leiden. Hiermee moest de link wel te maken zijn, het staat nota bene op m'n profiel vermeld dat ik daar woon.
Afijn, ik ben benieuwd naar de resultaten en ik geef het stokje graag door aan de volgende Summer.