Hallo, ik was het deze week! Ik was van plan om een aantal hele moeilijke hints te gebruiken en ik heb dit ook gedaan.
- Ik begin de eerste post met Mensen, Mensen, pak de eerste 2 letters en je hebt MeMe, tijdens mijn deelname aan widmo22 hield ik een instagrampagina bij waarop ik memes plaatste. Ook begon ik met alliteratie, dit zou een aantal mensen ook bekend voor moeten komen (RealityNet’s Most Wanted)
- Joaquin Phoenix (Her), Karen Damen, Frank Ocean(artiest van het nummer op tiktok) vieren allen hun verjaardag op 28 oktober net als Bill Gates, Glenn Helder, Jake Reese(Jaap Reesema), Garrincha(niet Pele die ook op de foto stond) en Eros Ramazotti. 28 Oktober is de datum waarop ik besloot in 2014 mijn forumaccount aan te maken dus dat is mijn forumverjaardag.
- Epke Zonderland heb ik mijn eerste post benoemd en is de profielfoto van mijn tiktokaccount dat ik had aangemaakt. Epke Zonderland heet namelijk voluit Epke Jan Zonderland. Jan Zonderland is een historisch figuur die Richard Leeuwenhart opvolgde als koning van Engeland. Ricardo is afgeleid van Richard. Richard Leeuwenhart (1157-1199) was van 1189 tot 1199 koning over Engeland. Ik heb ook wel een aantal keer Rijk gedropt onder andere in een spelfout rikja waar ik Riksja bedoelde. Mijn naam heeft als betekenis rijk, was ik dat maar ☹.
- Ik benoemde ook dat wielrenners bikkels zijn, ik kwam altijd vaak langs in het bikkeltopic, omdat ik in vakanties geen slaapritme heb!
- Dat rare gedichtje was natuurlijk ook een hint. De regels hebben per zin zoveel letters: 26, 23, 18,13,3, 10, 8 20. Dit is op chronologische volgorde de plaats die ik behaalde op het Realitynet Songfestival.
- Ik heb ook alle inzending die ik heb ingezonden vertaald gebruikt in mijn posts.
- Glimlach
- in de 2de eigen post heb ik het over beloftes en noem ik Fiji en Hawaii, Island of promises, ook pak ik een een stuk tekst uit het nummer. Waar de oceaan en de lucht elkaar ontmoet, where the ocean meets the sky.
- Onzinstukje over meneer bean en meneer de uil Mister Mister
- Ik begin gewend te raken aan-used to this
- Ga niet=Don’t Go
- duistere open plek is de vertaling van Czarna Polana
- wind=anemos
- Doar Noi= Alleen wij
- Verder heb ik allemaal eurovisie nummers gedeeld die op een moment mijn meest beluisterde lied waren.
- Back to the start, mijn allereerste bericht op dit forum was een bedankje aan Joeri van Breukelen die helaas moest stoppen met die WIDM Vodcast.