De bagagedrager gaat vreemd zou ik deze ploeg wel kunnen noemen.
In de voorbereiding kwamen er heel veel namen voorbij en ik denk dat er wel 50-60 mannen op een of ander moment op mijn lijstje hebben gestaan.
Mathieu en wout waren eerst de kopmannen, maar ik dacht als je vreemd gaat kun je best ook ineens ver uit je comfort zone gaan en dus heeft pidcock de plek van wout ingenomen
Verder wilde ik bewust voor een grote groep aan renners van bij ons gaan en dat uno-x dit jaar ook aan dit soort koersen mee kan doen wilde ik ook belonen met een van de twee Noorse broertjes halland in mijn team.
Verder twee sprint talentjes die het nog moeten laten zien, maar ik heb altijd al hoop de jeugd gehad, dus Milan en welsford meegepakt al is van met name welsford totaal onbekend waar die wel en niet start.
Kopmannen
Van der poel ( om wille nationaliteit en explosiviteit , rijdt te weinig waarschijnlijk ‘
Pidcock ( ineos niet mijn team en daarom nu juist wel gepakt )
Philipsen ( nationaliteit en sprintvermogen )
De lie ( nationaliteit en rijdt veel en groot talent )
Mohoric( kan op veel terreinen mee en aanvaller)
Senechal ( sterke gast, kan in veel finales lang mee )
Kung ( geldt zelfde voor als senechal )
Kooij ( Nederlander en sprint talent , nadeel dat ze misschien voor laporte /van aert rijden )
Mollema ( Nederlander in vorm en rijdt uitgebreid aantal koersen )
Sheffield ( ineos dus maar eens gegokt mis wel talentvol, maar moet het nog bewijzen )
Stuyven ( Belg, ervaren en kan in veel finales lang mee)
Teunissen ( Nederlander , nieuwe ploeg voor hem , en vrij rap )
Milan ( jonge sprinter die zich al paar keer heeft laten zien )
Meeus ( Belg, sterk , kan in de non monument Ritten zeker mee)
Louvel ( laat soms hele mooie resultaten optekenen, maar moet het nog bewijzen in grote koersen)
Welsford ( jong, talent op dit moment bij de rapste mannen, onbekend of hij veel rijdt )
Declerq ( Belg, sterk op niet super geaccidenteerd terrein , heeft een punch in huis )
Van gestel (Belg kan soms vreselijk rijden en de keer erop super )
Schar ( eigenlijk de opvulling , nooit echt top 5 maar wel vaak aanwezig in diepe finale)
Tobias halland ( jongen met een motor , kan blijven gaan maar rijdt waarschijnlijk te weinig )