Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Een tussenstand zou handig zijn
Ik zal je helpen: ik (Roemenië) sta laatste (Had nooit gedacht dat ik zo laag zou eindigen met dit nummer... )
Nog even een verduidelijking van mijn punten:Spoiler (klik om te tonen/verbergen)1- Duitsland, André Kuipers is natuurlijk een astronaut.2- Armenië, aan het begin van de videoclip pakt de zangeres tarotkaarten.3- Rusland, Lief klein konijntje = Little Bunny4- Chili, het glas is voor meer dan de helft gevuld = mas de la mitad5- Verenigd Koninkrijk, Mijn broer = My Brother6- Frankrijk, ik wist dat ik het lied ergens eerder had gehoord. Letterlijk het achtergrondnummer van deze commercial, al hebben ze de tekst ietsjes aangepast. (en mooie opnamelocatie natuurlijk)7- Italië, Bim Bum Bam spreekt redelijk voorzich. Grappig dat Italië ook Van Duin gebruikte voor de bekendmaking van zijn punten.8- Noorwegen, een miljoen mijl = A million Miles10- Suriname, mijn excuses voor dit nummer. Het gaat over een opblaaspop en in de clip van Suriname komt ook een opblaaspop voor. 12- België, vanwege de geprojecteerde achtergrond.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
535 gasten en 6 vaste bezoekers