Degene die meedoet voor Roemenië (KingLennart) is op weekend en heeft me gevraagd om namens hem zijn punten bekend te maken!
Salutare din Buchuresti!
Voor ik met de punten begin: wat een geweldige nummers heb ik weer voorbij zien komen! Ik kon maar tien landen punten geven, het hadden er 18 kunnen zijn...
Over mijn inzending: Ik had eerst een lekker metalnummer gevonden maar de band Goodbye to Gravity is bijna volledig omgekomen bij een enorme brand tijdens één van hun optredens in 2015. Deze deelname draag ik dan ook op aan hen.
Ben toen op zoek gegaan naar iets buiten mijn comfortzone. En ik stuitte bij toeval op The Amsterdams... ja dat trok mijn aandacht natuurlijk! Toen ik merkte dat ze net een nieuw nummer uit hadden ben ik die gaan luisteren. Ik was verkocht. Maar besefte wel dat het alles of niets kon zijn! Die gedachte had ik een paar edities geleden met The Hu ook, nota bene mijn vierde keuze toen
Welnu: ik ben voor mijn doen creatief geweest. Ben een sportfan, dus heb voor de punten voor elk van de landen een bekende sporter geselecteerd. Herkennen jullie ze? Hint: hou er hier en daar wel rekening mee dat ik iets ouder ben dan de meesten hier
De punten 1-8:
En dan de 10 punten!
De mensen die mijn smaak kennen vinden dit niet verrassend! Een oorwurm met een grote vleug Dropkick Murphys er in
Maar... naar wie gaan dan de 12 punten???
Kan er niks aan doen... maar wat vond ik dit geweldig!!! Heel veel soul en gevoel in het nummer, een nieuwe Bruno Mars leek het wel...
Ben benieuwd naar de rest van de punten!