Hier de antwoorden v/d host. Voor mijn gevoel had ik geen rare, misleidende antwoorden gegeven, maar sommige antwoorden werden toch minder vaak geraden dan gedacht.
1. Wat is jouw hoogtepunt van 2021?"De Spaanse Pyreneeën"
(Geraden door: LdHmolletje, SpacyColours, Pac, Starlight, Nieky, D*N)
Ik ben echt verbaasd hoe vaak dit nog fout gegaan is. Misschien omdat ik er niks over op het forum heb gepost? Maar 1 blik op mijn Instagram of Twitter en je hebt het antwoord. (En ik geloof dat ik er op Discord ook wel wat over heb gezegd.) Ik heb altijd een reis gerelateerd antwoord hier, ook dit jaar daar niet vanaf geweken. Het was zowel letterlijk (2000m hoog - met sneeuw), als figuurlijk het hoogtepunt. Echt prachtig daar!
2. Als je jezelf een doel zou mogen stellen voor 2022, wat zou dat zijn? "Alles wat negatieve energie kost uit mijn leven bannen"
(Geraden door: niemand)
Afvallen is vaak aan mij gekoppeld. Begrijpelijk, voor iemand die al z'n hele leven met zijn gewicht struggelt. Motivatie, stress, zijn vaak redenen dat ik toch weer verval in oude patronen. De afgelopen 1,5/2 jaren waren voor veel mensen niet makkelijk. Misschien kunnen jullie mijn uitbarsting op het forum aan het begin van 2021 nog herrineren ...
Eigenlijk ben ik afgelopen jaar langzaam tot de conclusie gekomen dat ik me veel te veel laat lijden door wat ik denk dat anderen van me vinden. En wat ze zouden denken, als ik bepaalde dingen zou zeggen of doen, waar van ik weet dat ze anders denken. En daardoor gaat het spoken in mijn hoofd. (Ik heb echt een enorm minderwaardigheids complex). Ik wil echt voor dit jaar dit proberen daar minder last van te hebben. Dus ik moet vooral de triggers verminderen. Daar zal ik mijn weg in moeten vinden. Iig moet ik op zoek naar afleiding. Ik heb nu het weer kan een abonnement op de sportschool genomen, dus wellicht sla ik daar 2 vliegen in 1 klap mee .
We zullen zien wat het uiteindelijk gaat brengen.
3. Wat is jouw forummoment van 2021? "Dead of Winter bij Zap! (ook al begreep ik er in het begin helemaal niks van)"
(Geraden door: Molduck, SpacyColours, Pac, Starlight, mrchipie, Nieky, D*N, Vermoljoen)
Iedereen koppelde een Zap! antwoord aan mij, heel goed allemaal, maar dit was de juiste. Zap! heeft me door de winter geholpen. En Dead of Winter is waar voor mij het spel echt begon. De eerste twee rondes kwam ik met hangen en wurgen door. Toen kwam Dead of Winter, waar ik echt niks van snapte. Totdat Susdus opperde om met ons team samen te werken om onze doelen te halen. Itt het andere (mannen)team, waar ze elkaar de tent uit vochten. We bedachten tactieken, en schreven zelfs hele verhaallijnen om onze personages. En uiteindelijk leverde het ook nog een goed bondje op.
4. Als jij een Weerwolven versie zou moeten hosten, in welke vorm zou jij dat dan gieten? "Iets wat lijkt op de serie Harper's Island - maar dan iets meer in een detective stijl"
(Geraden door: JaccoS)
Aan een NCIS versie had ik nooit gedacht. Vaak aan mij gekoppeld. Maar het was toch echt Susdus. Game of Thrones heeft veel te veel personages voor een weerwolven spel. Harper's Island was een horror moord mysterie (miniserie). Zou zich perfect lenen voor een alternatief weerwolven spel, als je het verhaal van een net andere kant zou benaderen. Wie weet of ik er ooit iets mee doe. Knap geraden (gegokt?) Jaccos!
5. Welk land, waar ze nog nooit geweest zijn, zou uitermate geschikt zijn voor een nieuwe 'Wie is de Mol' serie en waarom?"Noorwegen. De ruige kust, de fjorden en schattige dorpjes, ik zie de prachtige beelden al voor me"
(Geraden door: Pac, putyourHANSup!)
Moest bij deze vraag aan de laatste James Bond en Mission Impossible films denken, die hebben opnames gedaan in Noorwegen en dat zag er zo specaluair mooi uit. Daar moet WIDM ook echt wel iets mee kunnen. Kijk maar naar de prachtige plaatjes uit Oregon destijds. En ik ben ook zelf in Noorwegen geweest. Daarom verrassend dat slechts twee mensen die goed (gegokt) hebben.
6. Wat is jouw sportmoment van het jaar?"Het legendarische Formule 1 seizoen. Dit vergeten we never nooit meer. "
(Geraden door: Molduck, LdHmolletje, SpacyColours, Lucy, Starlight, mrchipie, Nieky, Molfreak Arno, Vermoljoen).
Iedereen wist dat hier een F1 antwoord zou staan. Je had allicht kunnen redeneren dat ik niet perse een Max fan ben (hup Ferrari!), dus ook van andere dingen geniet (Ocon winst, McLaren 1-2 in Monza) of baal (Leclerc in Monaco, Norris in Sochi) dan alleen Max vs Lewis.
7. Wat is jouw grappigste TV moment van het jaar? "De giraffe in The Masked Singer "
(Geraden door: JaccoS, LdHmolletje, Pac, Starlight)
Ik had gewoon echt geen idee wie er in dat pak zat. En Tygo maakte er zo'n leuk personage van. Ik heb echt van hem genoten.
Hunted vaak aan mij gekoppeld, begrijpelijk, heb ik zelfs nog even overwogen. Eva in ER? Nee, alles met John de Bever in ER heb ik ver weg gestopt ... niet mijn persoon. K2 zoekt K3? Dat is echt mijn programma niet, niks van gezien.
8. Als wat voor karakter zou jij willen meedoen aan The Masked Singer en waarom? "Een zonnebloem; ik ben een bloem en met de kleur geel knal ik van het podium"
(Geraden door: LdHmolletje, SpacyColours, Pac, Nieky, putyourHANSup!, D*N)
Shame on you wie deze fout heeft! Ik heb er gewoon een 'old fashion' Masked Singer ingestopt. Er staat: Ik ben een bloem. Wiens naam = een bloem? Moi? Daisy = madeliefje. Voor wie het nog niet wist. Schrijf het op, het komt af en toe wel eens voorbij in een (pub)quiz oid.
Eerlijk, die van de_witte was echt het makkelijkst, maar deze was ook wel te raden.
9. Wat is jouw favoriete Eurovisie Songfestival nummer aller tijden? "Kathrina & The Waves - Love Shine a Light "
(Geraden: LdHmolletje, SpacyColours, Lucy, Starlight, mrchipie, putyourHANSup!, D*N, Vermoljoen)
Jeugdcentiment. Één van de eerste songfestival die ik volgende denk ik. Met een bak popcorn op de bank liedjes kijken. Blijft gewoon een heerlijk mee blère nummer. Vaak goed geraden, logisch op dit nr bij een 30er te plaatsen (en ik zal er vast wel eens wat over gepost hebben allicht).
10. Wat is jouw ontdekking van het jaar? "Law and Order: Organized Crime "
(Geraden door: LdHmolletje, SpacyColours, Lucy, Starlight, Nieky, putyourHANSup!, D*N)
Vroeger keek ik Law & Order SVU, met Christopher Meloni als detective Elliot Stabler en ik vond dat een geweldig personage. Toen stapte hij ineens op. Maar nu is hij na 10 jaar terug en in een eigen spin off. Ik was in het begin bang dat ik de serie niet leuk ging vinden, maar het tegenovergestelde is waar - ik vind het echt een hele leuke serie (vandaar de ontdekking). Spannende wat langer lopende verhaallijnen en een paar toffe gast acteurs, tot nu toe bevalt het goed!
11. Van wie of wat hing er vroeger een poster boven je bed?"Boybands"
(Geraden door: SpacyColours, Starlight, mrchipie, putyourHANSup!)
Ik trok hele Hitkranten en andere magazines leeg voor posters. Mijn hele kamer hing vol (nog net niet op het plafond!), tot afgrijzen van mijn moeder. "Een stofnest" vond ze het.
De meeste waren idd van Boybands, Backstreet Boys, NSYNC en vooral Five. Tot ik op een dag besloot alle posters van mijn muur te trekken omdat ik het zat was. Heb mijn moeder nog nooit zo blij gezien als die dag.
12. Wat is jouw favoriete aankoop van 2021? "Samsung S21 "
(Geraden door: JaccoS)
Serieus maar 1x geraden, had ik niet gedacht. Volgens mij heb ik echt wel gepost dat ik een nieuwe telefoon heb gekocht. Altijd van de Samsung geweest en ook weer heel tevreden over dit nieuwe exemplaar!
Wie wist er het meeste over mij? Ik heb snel geteld, zeg ik er wel even bij ...
7 vragen goed: SpacyColours & Starlight
6 vragen goed: LdHmolletje
5 vragen goed: D*N, Nieky, Pac, PutyourHANSup!
4 vragen goed: mrchipie
3 vragen goed: JaccoS, Lucy, Vermoljoen
2 vragen goed: Molduck
1 vraag goed: Molfreak Arno *
* was eigenlijk een dubbel antwoord, dus geen punt voor gekregen, maar goed, ik tel m hier wel mee, anders staat er 0
Wel grappig dat Jacco 2x presteert als enige iets te raden, maar vervolgens maar 1 ander antwoord goed heeft ... je moet duidelijk mij beter leren kennen als je op het podium wilt eindigen *hint*