Wie ken ik het beste?1. Hulpdakdekker (9) (of eigenlijk meer je schrijfstijl en humor)
2. Vermoljoen, Pac & Starlight (7)
3. monkeysuncle, Brent, de_witte, Susdus & Swifty (6)
4. B&W, michael90, Robbie, Molduck & Sanmol (5)
5. Brtdm, Danny, Nieky, Hans, LdHmolletje & mrchipie (4)
6. Ricardo, Daisy & SpacyColours (3) (sorry Spacy
)
7. D*N & Molfreak Arno (2) (omg Den idk what happened
)
8. JaccoS (1)
Wie kent mij het beste?1. Starlight (9)
2. SpacyColours (8 )
3. Hans & D*N (7)
4. Nieky (6)
5. Jacco & Molduck (5)
6. LdHmolletje & mrchipie (4)
7. Vermoljoen (3)
8. Molfreak Arno & Pac (2)
1. Hoogtepunt: Mijn reis naar Londen - Molduck, LdHmolletje, SpacyColours, Starlight, Nieky, Hans & D*N
Ik ben in oktober een paar dagen naar Londen geweest en heb daar in drie dagen zes musicals gezien, dus dat was wel een serieus hoogtepunt dit jaar! Daarnaast ook heerlijk genoten van daar alleen zijn, veel te veel eten en drinken, etc. Dit is met name in de Discord en op Whatsapp wel ter sprake gekomen, geloof ik.
Mijn master ben ik in september 2020 al mee begonnen en samenwonen, tja, dat wordt hem voorlopig niet
2. Doel 2022: Ik wil nog graag een paar kilo extra afvallen. - Molfreak Arno
I mean, het is niet noodzakelijk of zo, maar ik ben vorige zomer zo'n 7 kilo afgevallen op een heel fijne manier en ik wil daar nog wel een beetje extra vanaf halen. Ooit. Als ik zin heb. Deze was wel lastig, hoor, ik snap wel dat weinig mensen dat bij mij zouden zetten.
Bijna iedereen had de twee scripties en dubbele master of de kat bij mij. Logisch ook, maar het is maar één scriptie en één master (en nog een bachelor, dat wel), en de kat heb ik al!
3. Forummoment: Spelletjesweek - Molduck, LdHmolletje, SpacyColours, Starlight, Nieky, Hans, D*N, mrchipie & Molfreak Arno
Dit spreekt wel voor zich, denk ik. Veel goed ook.
4. WvW: Griekse mythologie - Niemand
Mijn eerste ingeving was natuurlijk Harry Potter, maar dat is al gedaan, dus moest ik denken aan een andere YA serie die ik recent ontdekt heb (spoilers voor vraag 10 haha) en die is grotendeels gebaseerd op Griekse mythologie. Lijkt me wel een leuk thema!
Vanzelfsprekend had hier bijna iedereen D&D bij mij, maar daar had ik nog niet aan gedacht
5. WidM-land: Tanzania, omdat er prachtige natuur is en er dan heel veel mogelijk is met locals, die dat volgens mij heel leuk vinden en bovendien vaak leven van toerisme, dus is het goed om er veel mensen heen te sturen. - LdHmolletje, Nieky & Hans
Ik ben er een tijdje geleden geweest, en naast dat het gewoon een heel mooi land is, waren de mensen zo lief! Deze vraag was sowieso best lastig, vond ik, omdat veel motivaties erg op elkaar leken. Een paar keer is België bij mij gezet, dat snap ik wel, maar it wasn't me!
6. Sportmoment: Halve finale EK hockey van de mannen - Jacco, Molduck, SpacyColours, Starlight, Nieky, Hans, D*N, mrchipie & Vermoljoen
Tja, dit was ook wel een inkoppertje. Hockey is mijn sport en deze wedstrijd was intens spannend. Ook al was ik live bij enkele andere wedstrijden van het EK, was dit toch wel het gaafst: 2-1 achter staan, dan in de laatste seconde een strafcorner krijgen en die scoren en dan de shoot-outs winnen. Mijn hart kon het niet aan!
7. TV-moment: De interactie tussen Hanne en Marthe bij K2 zoekt K3 - Starlight & D*N
Zij zijn zo leuk
Dit antwoord is natuurlijk vaak bij Sanmol en mrchipie geplaatst, maar ik heb het ook intensief gevolgd en verder kijk ik eigenlijk een televisie, dus schoot dit me als eerste te binnen!
8. Masked Singer: Als eekhoorn, want dat lijkt me wel een sierlijk pak en het zijn schattige beesten - Jacco, SpacyColours, Pac, Starlight, Nieky & Hans
Ik heb als kind ooit besloten dat een eekhoorn mijn lievelingsdier is, om een of andere reden, dus dat was het eerste wat me te binnen schoot. Ik kijk verder niet naar The Masked Singer, dus had ook niet per se een beeld hierbij, maar toch vaak geraden!
9. Eurovision: ABBA - Waterloo - Jacco, SpacyColours, Starlight, Nieky & D*N
Ik ben geen heel grote Songfestivalfan, maar wel een ABBA-fan
Verder kende ik bijna niets van de opties, dus geen idee waar jullie me mee opgezadeld hebben!
10. Ontdekking: Percy Jackson - Jacco, SpacyColours, Starlight, mrchipie & Vermoljoen
Binnen de Harry Potter-community wordt veel gepraat over Percy Jackson, dus ik besloot die boeken ook te gaan lezen en ze zijn amazing! Het zijn er ook ontzettend veel, dus ik ben nog wel even zoet. Wat extra leuk was, was dat mijn favoriete podcasthost (Mike Schubert van Potterless) niet lang daarna ook een podcast ging maken over Percy Jackson!
Heb ik het hier ooit over gehad? Best veel goede antwoorden. Verder werd vaak Critical Role bij mij geplaatst, wat in het kader van D&D ook wel logisch is.
11. Poster: Musicals - Jacco, Molduck, LdHmolletje, SpacyColours, Starlight, Hans, D*N, mrchipie & Pac
Moet ik dit nog uitleggen? Het is dat mrchipie ook in deze poule zat, anders was dit waarschijnlijk een 100%-score geweest
Maar vooral Niek, seriously?
12. Aankoop: Ollie - Molduck, SpacyColours, Starlight, Hans, Molfreak Arno & D*N
Dit is Ollie!
Hij is bij mij sinds oktober, niet echt een aankoop misschien, maar heb er wel onkostenvergoeding voor betaald dus ik vond dat het telde. By far de beste in ieder geval!
@Niek dat wist je toch wel???