Heeeey iedereen! zuid holland hier
Denk je nu echt dat ik het op een fatsoenlijke tijd ga sturen
Allereerst bedankt voor de punten en de nu 5e plek
Na weer een klein dipje in mn streak ben ik weer terug. Bedankt voor de 12 punten gig en convans en natuurlijk de rest
Allereerst wilde ik sinds mn eerste contest Nederland kiezen omdat ik erg leuk songs uit nederland heb. Toen ik deze editie de kans kreeg had ik al opties, maar toen kreeg ik meer leuke liedjes waardoor dit nummer van son mieux Die ik toevalling tegenkwam voor de start van de editie
Ik twijfelde heel erg want ik hou echt van dit nummer, alleen zat heel erg met het feit dat het geen clip had en het bij veel mensen een min punt zou zijn
ging ik kijken naar andere nummers van hun, en ik kende ze een beetje qua naam door 3fm (Nee Daisy ik luister alleen radio 2 bij de top 2000
en volgensmij is het alsnog een onbekende groep voor de meeste van hier dus jammer van de strenge beoordeling
) en zag dit nummer every day dat me echt de zelfde vibe gaf als 1992. na lang twijfelen tussen andere nummers (misschien latere contest
) 1992 en everyday en ik wel eens een keer wilde winnen ging ik voor everyday
ook omdat het me al vibes gaf van winnende nummers hier dacht ik ik maak wel een kansje mee. en zo blijkt ik ben weer in de top 5
(Voor nu nog
) het maakt het floppen bij disc erg goed
Oh en vorige week Zag ik de band bij splintr 1992 zingen en dus ben ik sad dat ik niet de live versie van 1992 had kunnen sturen, maar ga zeker naar dat nummer luisteren het is echt nog beter
En dan nu de punten! zoals altijd het is ongenuanceerd commentaar tijdens het eerste keer typen bij het nummer of wat ik voel bij het nummer Dus sorry als ik je nummer afkraak het is maar een mening
1 punt voor:
Nieuw-Zuid-Wales (Australië) Erg leuk nummer! lijkt ook een beetje op mijn eigen nummer vind ik maar ook erg eigen en anders dan anders, i like this het had jammer genoeg veel concurentie
2 punten voor:
Mexico-Stad (Mexico) Belle perez keer 1000.of zoals ik zei en ik citeer: dit is gewoon een bop dans qqueeen gaat hoog scoren en dit is van brent
Elke luister rond ging ik er weer lekker op! het stond eerst hoger, maar ik vond het wel basic worden met de ronde, maar dit moest wel punten krijgen
[/b]
3 punten gaan naar:
De robbed inzending deze editie Singapore (Singapore) HOE STAAT DIT LAATSTE Dit is gewoon een leuk nummer lekker mysterieus en zit goed in je hoofd dit verdiend zo veel beter. het staat sowieso in mn spotify 4 punten voor:
Transkarpatië (Oekraïne) Echt ik wist gelijk dat dit jacco moest zijn en het gaf mij indd shum vibes. qua nummer is het meh, maar qua overall plaatje moet dit wel punten krijgen van mij. erg vette clip ook 5 punten voor:
Lower Mainland (Canada) Ja sorry, maar ik dacht omg ik hou van dit nummer De films sowieso en ik ben een disney fan boy en dit nummer heb ik echt vaak afgespeeld. Maar ja het is bekend en een disney nummer, maar het is gewoon een steen goed nummer op de eerste plek. dus moest punten krijgen 6 punten voor:
Møre og Romsdal (Noorwegen) Ja als dit mag winnen dan hebben eindelijk de witte hetero mannen bands van de troongestoten als winnaar! en dat verdiend ze ook. elke keer als ik het hoorde deed ik niks meer en ging ik luisteren met mn ogen dicht naar deze mooi stem. ik heb mogelijk af en toe wat tranen weggepinkt en kippenvel gehad Deze vrouw is fantastisch. 7 punten:
Engeland (Verenigd Koninkrijk) Elke keer als ik dit hoor, kijk ik en geniet ik hiervan idk,maar het doet iets met me en ik weet niet wat.maar het is echt iets aparts en mooi. i like it. 8 punten:
Sicilië (Italië) || Side note, ik had dit eerst lang op 12 punten staan. maar toch voelde ik meer bij de andere twee nummers dan deze persoonlijk dan win waardig. MAAR IK HAD CONVANS BIJNA 12 PUNTEN GEGEVEN EN HIJ MIJ Convans blijf zo doorgaan met deze bops. ala caro emerold maar ik ben altijd los gegaan en meegezongen.
10 punten voor:
Andalusië (Spanje) Hoezo staat dit zo laag? het is echt een goed nummer en ik ga elke keer echt los hier op. is echt een winwaardig nummer voor mij en ik krijg echt goeie dans vibes erbij. beetje robbed wel.
12 punten! Zijn voor:
Echt mijn lievelings nummer
Aangezien mijn mijn beeldscherm en dus laptop echt aan het begeven is en het laat is ga ik morgen de rest van mijn commentaar posten.
Møre og Romsdal 103
engeland 101
mazovie 89
groenland 78
leinster 77
zuid holland 75
sicilie 75
catalonie 74
beieren 68
transkarapatie 63
seoul 60
vestfold 59