Knibbel knabbel knuisje, wie knabbelt er aan mijn huisje?![/i]
Ah, jij bent het. Ik ben net klaar met mijn heksensoep, wil jij ook wat? Dit is het perfecte gerecht om te eten tijdens het luisteren van dit liedje.
Oh, je wilt eerst wat antwoorden?
Waar? Je bent in Transkarpatië. Een gebied in het westen van Oekraïne. Het grenst aan Polen, Slowakije, Hongarije en Roemenië!
Wie? Het liedje dat je zo zult luisteren is gezongen door Alina Pash. Ze is 28 jaar. Al sinds ze klein is is ze bezig met zingen, maar ze is pas bekend geworden in 2015, toen ze derde werd in X-Factor. In 2018 bracht ze haar debuutsingle uit (Bitanga), wat een grote hit werd in Oekraïne. Ze is met dat lied ook voor verschillende awards genomineerd, maar heeft helaas niets gewonnen.
Wat? Je gaat luisteren naar Bosorkanya, dit liedje werd uitgebracht op 17 oktober 2019. Het is een van haar meest beluisterde liedjes, en dat snap ik wel.
Als je de betekenis precies wilt weten, moet je bij de video de Engelse ondertiteling aanzetten, maar het liedje heeft wel een duidelijk onderwerp:
PS: het liedje is na 3 minuten afgelopen, als je de muziek die tijdens de aftiteling te horen is niet mooi vindt, laat dat dan niet merken in de punten die je mij geeft.
Als je het wel mooi vindt, dan mag je dat wél laten merken in de punten die je mij geeft.
Веселіться!