2 punten voor
Zanzibar, tja, wat kan ik hierover zeggen? Het is gewoon zeer opwindend...
3 punten voor
oblast Oeljanovsk ik word er heel vrolijk van, het bizarre trekt me aan en dit doet me een beetje denken aan Toy van Netta
4 punten voor
andalusia, liedjes met goeie uithalen pakken mij altijd en de videoclip is ook gewoon zeer opbouwend en krachtig
5 punten voor
oblast cherson, gewoon 1 grote reclamespot and I love it, zeer aanstekelijke spontaniteit die mij op de dansvloer krijgt.
6 punten voor
Leinster, hierbij kreeg ik echt tranen in de ogen, zowel door het liedje als de prachtige clip. Daar komt ook nog eens bij dat ik graag zing en dat dit echt een meezinger is voor mij, een leuke ontdekking die zelfs in mijn playlist terecht komt
7 punten voor
catalonia, ook hier een traantje gelinkt door de clip en ik herken me er ook in. En je zou bij deze clip vrij gemakkelijk aan een sad liedje denken maar het straalt juist heel veel kracht uit.
8 punten voor
Engeland, ook deze clip is indrukwekkend en schattig, het heeft me ook een beetje kersvibes en dan eindig je bij mij toch hoog.
10 punten voor
hofodnogiets IJsland, Jungle drum. Ik probeer heel objectief te kijken naar het liedje zonder te denken aan dat het liedje bekend is. Het geeft gewoon alles wat ik wil: een videoclip die meteen aanspreekt en waar je vrolijk van wordt, het blijft in je hoofdplakken, iets origineel (ronketokketok) en aanstekelijke enthousiasme
12 punten voor
Mazovië, epische muziek is voor mij the thing en ik had gewoon van begin tot eind kippenvel