Lieve allemaal,
Voor ik zo in het vliegtuig stap terug naar Nederland even nog een laatste groet... maar het zal een langer verhaal worden vrees ik
De eliminatie kwam hard aan, ik zag hem niet aankomen. De teleurstelling was groot. Maar ik voelde het ergens al toen als eerste niet ik (zoals voor de opdracht) maar Convans werd genoemd... en ik op dat moment mijn koffie omgooide en er een wolkbreuk verscheen. Now I didn't wish it would rain down...
De personen die mij beter kennen (zoals LuchtManiak en Jacco) weten dat alles op RN voor mij een vlucht is uit mijn harde werkelijkheid. Hier kan en mag ik zijn wie ik ben en wil zijn. Daarom heb ik ook met volle teugen er van genoten! En misschien is het daarom dat de klap wat harder aankwam.
Ik heb wel een aantal dingen over mezelf geleerd...
- ik ga echt een keer naar Roemenië op een culinaire trip! De opdracht met de toetjes en de hoofdgerechten zorgden er voor dat ik het kwijl af en toe van mijn laptop moest poetsen
- Veilingmeester is geen beroep voor mij. Oke, ik was als sportkenner echt overtuigd van de waarde van de Kobe-schoenen maar dat ik op een gegeven moment in 1 beurt de twee hoogste bedragen elimineerde... dat was toeval. Of misschien gewoon dom... ik sloeg letterlijk mijn hand voor mijn mond... OEPS
- Waldo opdrachten liggen mij ook niet. De heren die ik moest vinden cirkelde ik urenlang omheen... maar zag ze echt niet...
- En ik ben echt een goede puzzelaar. Maar niet met legpuzzels... ik ga me bij Firma Hautoa opgeven voor een stoomcursus Jigsawplanet. Die sudoku overigens in het begin had ik echt ruim binnen 5 minuten opgelost! En dat ik met LdH precies de enige andere forummer selecteer die ook weinig kan met online jigsaw... dat kon ik ook niet weten...
Dank jullie wel deelnemers!! Ik hou van jullie allemaal... en ook al uitte ik soms frustraties of ergernissen... zonder jullie was dit geen feestje geworden!
Ook de hosts heel erg bedankt voor jullie inspanningen en spelleiding!
Nog 1 laatste woord voor De Mol: je speelt het slim. Het is je gelukt om mij van gedachten te doen veranderen. Dat was denk ik ook je doel. De puzzelstukjes zijn op de plaats gevallen. Ik weet nu wie je bent...
Groet, Lennart