Welkom bij de tweede aflevering van Miljoenenjacht!Maar liefst 8 deelnemers hebben zich aangemeld voor de tweede aflevering van dit seizoen. Sommige kandidaten kennen we nog van de eerste aflevering, terwijl anderen gloednieuw zijn in dit seizoen. Zoals bekend bestaat deze aflevering uit andere opdrachten dan vorige week, dus ervaring uit de eerste aflevering betekent helemaal niets. Vanuit de studio hier in Amsterdam wens ik alle spelers heel veel succes!
We beginnen met de selectieronde, en daarvoor zijn de deelnemers verdeeld in twee tribunes: rood tegen blauw. Deze tribune-indeling is gemaakt door de deelnemer die zich als eerst heeft aangemeld voor aflevering 2, en dat was TimvDons. Van hem heb ik de volgende indeling gekregen:
Rode tribune
TimvDons
Swifty
MollenvangR-Art
Wouterv
Blauwe tribune
LdHmolletje
Ricardo
Mitchkox
JaccoS
De teams gaan tegen elkaar strijden. Er zijn punten te halen door opdrachten uit Linda’s bucketlist te voltooien. Om de punten binnen te halen moet je de opdracht uitvoeren en vervolgens in dit topic claimen dat de opdracht voltooid is. Ik zal als spelleider vervolgens controleren of de opdracht goed is uitgevoerd.
Let op: het gaat dus niet om de vraag wie de opdracht als eerst voltooid heeft, maar wie de opdracht als eerst succesvol geclaimd heeft.
Spelregels:- Het is toegestaan om te overleggen. Ik stuur zo dadelijk privéberichten waarin de tribunevakken kunnen overleggen.
- Elke opdracht kan maar door één tribune geclaimd worden.
- Indien er een gelijke puntenstand is wint de tribune die de laatste opdracht die uitgevoerd is het vroegst geclaimd heeft.
Voorbeeld: beide tribunes hebben 25 punten, tribune A heeft de laatste (succesvolle) punten om 18:13 geclaimd en tribune B om 19:35. Dan wint tribune A.- De opdrachten plaats ik op 10 januari om 11:00 in de topic. Vanaf dat moment kunnen jullie van start gaan met het uitvoeren van opdrachten.
- De uiterlijke deadline voor het claimen van punten is
12 januari om 23:30.
Heel veel succes, dat de beste tribune mag winnen!
Edit: de deadline stond eerst verkeerd genoteerd, die staat er nu goed.