Aflevering 1, Opdracht 2
Nu we met een kleiner groepje zijn is het een mooi moment om jullie te vragen iets over jezelf te vertellen. Wie zijn onze kandidaten eigenlijk?Allereerst naar Mrchipie:
Heey, ik ben Mrchipie, ben 19 jaar en ik woon in Heerhugowaard. In mijn vrije tijd Zit ik vooral tv of series te kijken, te gamen of spelletjes te spelen en discussiëren hier en op Discord. Ik sta bekend om mijn grappige en prikbare momenten hier en op discord, Maar ben gewoon een lieve jongen hoor Als ik het geld win, Ga ik sowieso geld geven aan mn ouders en dingen kopen voor mn opa en oma. En Reizen als dat weer mogelijk is.
Kijk eens aan, ik denk dat de hele familie Chipie thuis voor de buis gekluisterd is om te volgen hoeveel geld er naar Noord-Holland komt. En nu we toch in het noorden zijn, gaan we meteen door naar Alkmaar, Fabiann:
Ik ben Fabian, ben 29 jaar en woon samen met mijn vriend en onze twee katten in Alkmaar. Ik ben beleidsadviseur bij een waterschap, luister met plezier naar muziek, speel graag een spelletje en kijk veel films/series. Als ik hier een mooi bedrag win, deel ik dat graag met mijn familie en vrienden om zo ons leven nóg mooier te maken. Ook zou ik graag meer willen reizen. Uiteraard nadat corona op z’n retour is.
Dankjewel! Ik voel aan mijn water dat we hier met een sterke kandidaat te maken hebben. Dan gaan we door naar één van de uitblinkers van de vorige ronde, MollenvangR!
Mijn naam is MollenvangeR-Art, zeg maar MollenvangR. Je kunt me kennen als presentator van diverse forumspellen, waaronder Wie is de mol online en de Fantasy Tennis Tour. Verder ben ik dol op voetbal, nieuwe muziek ontdekken, series kijken, acteren en lezen. Als ik ervandoor ga met de 5 miljoen dan neem ik een aantal forummers die meewillen, mee op een cruise (zodra dat weer kan), ga ik een mooie reis maken door Noord-Europa, koop een dikke auto en verder zie ik nog wel wat ik doe.
Ik proef een rode draad in de manier waarop de kandidaten het geld uit willen gaan geven, misschien kan de winnaar een groepsreis organiseren voor alle deelnemers? Eens kijken of de volgende kandidaat daar hetzelfde over denkt:
Dag allemaal,
Ik ben wouterv, 30 jaar en sinds kort samenwonend met mijn vriendin in Vissenaken. Naast het samenwonen, werken voor Infrabel en studeren aan de VUB lees ik graag, speel ik tafeltennis of geniet ik van een avondje met vrienden (wanneer dit terug kan natuurlijk).
Win ik de grote pot? Dan gaat dit zeker naar mijn huisje om alles verder af te werken
Welkom in deze ronde Wouter, met 3 goede antwoorden was jij één van de beste kandidaten van de vorige ronde. Tot nu toe sta jij als een huis, hopelijk jouw woning na de winst van de prijzenpot ook. En dan last but not least: naar het zuiden!
Mijn naam is Mitch en woon al mijn hele leven (26 jaar) in Tilburg. Ik woon op mezelf en houd me buiten het werk bezig met films/series kijken, sporten en sociale activiteiten met vrienden. Met het prijzengeld ga ik een mooie reis maken en een groot feest geven wanneer dat weer kan
Kijk eens aan, dat zijn onze kandidaten! Dan nu op het naar het spel:
Raad het woord
Dit spel begint morgen om 20:00. Vanaf dan plaats ik eens in de zoveel tijd één extra woord, met een maximum van 10 woorden. Jullie doel als kandidaten is om te raden welk woord er omgeschreven wordt met deze 10 woorden. Wie het woord als eerste raadt wint, en krijgt de mogelijkheid om één van de andere spelers uit het spel te spelen. Die speler mag zelf kiezen wij hij/zij/hen weg wil werken.
Spelregels:
- Raden gebeurt in dit topic. Jullie mogen onbeperkt woorden raden.
- Het woord moet exact goed zijn: dus goed gespeld, juiste (werkwoords)vorm, etc. Hoofdlettergebruik telt niet mee.
- Dubbelposten, meerdere woorden in één bericht plaatsen of het wijzigen van berichten is niet toegestaan.
- Jullie mogen hulpmiddelen gebruiken (zoals een online woordenboek).
- Per woord wordt er maximaal 24 uur geraden.
Het spel gaat door tot er nog maar 2 spelers over zijn, die gaan naar de halve finale.
Graag tot morgen!