Heeey Forum vriendjes en vijanden misschien
, Allereerst sorry voor mn spelling of iets, ik schrijf dit uit mijn hart in een keer op dus er kunnen foutjes in zitten
Ja het is een lange tekst iknow maar het is vanuit mn hart geschreven.
Bon, allereerst wat was ik blij dat ik mee mocht doen! mn aller eerste echte grote forumspel, 3 keer scheepsrecht heeft gewerkt jeeej
ben zo blij en hoop dat ik drag race mag doen, als eerst was er dat het tussen mij of arno ging, waarbij ik no offense en alle liefde naar arno hem het slechtste vond en blij dat ik terug mocht komen. (Later is het aardig goed gemaakt)
toen kwam drag race. mijn aflevering! Allereest had ik best veel schrik en weet ik niet hoe of wat en was ik bang af te vallen. toen een paar aan mij hadden gezegd dat ik geen zorgen moest hebben had ik dat de hoop!, Tja over het jury ding hebben we het al lang gehad, ik sta wel nog een beetje achter mn mening! Ik viel af, en ik was ontroostbaar en boos! Ik ben huilend in slaap gevallen en ik wilde van heel het forum af (widm board buitengelaten) en weg van alle discordgroepen, omdat ik me ook daar niet meer fijn voelde.
Volgende dag, ik werd wakker en ging toch effe kijken nadat ik ook met wat mensen heb gesproken prive op discord (Alle liefde naar hun trouwens
) op het forum, toen zag ik een prive bericht van robbie dat ik een kans had om terug te komen
Ik ging gelijk huilen, want omg ik mag toch nog meedoen en kans maken om echt terug te keren! Ik had gelijk het gevoel, Oke kop op en Laat zien dat jij een goeie speler bent en niet dom, of een drama queen die elke keer moodswings heb en boos is op alles en iedereen. IK KAN MEZELF BEWIJZEN! En dat deed ik, ik ging gelijk naar Arno toe om mijn excuus aan te bieden en door een gesprek is een bondje gevormd om samen verder te komen, We speelden I love zombies.... Nachtmerries nog steeds! Chardo vroeg me om samen te werken aangezien hij het spel nog niet echt snapte ik wel. toen Swifty alles pakten voor mn voeten en enorm goed bezig was, hadden Arno ik en chardo het plan om sterke swfity eruit te spelen (Swifty je bent een topper <3 )
Door the alliance en beide die het spel niet echt begrepen heb ik het hele spel hun vooral geholpen met hoe en wat slim was om te plaatsen. (Swifty sorry
) Daardoor was ik bijna af, maar ik heb daarna letterlijk nachten lang tot 6 uur ofzo, zitten puzzelen hoe ik verder kwam en welke zet ik moest doen als een bepaald persoon welk blokje pakt en waar die werd neergezet we hadden zelfs 1 ronde minder en Toen was het buiten de tijd! Aangezien een paar geen blokjes konden en chardo niet thuis was heb ik gevraagd of ik alsnog de blokjes kon hebben die hij niet kon plaatsen, Na stress en hoge bloedrukken verder was ik gelukkig alsnog door
.
En toen kwam het handmaid spel, Mitch kwam het bondje versterken. Het was vooral gokken en door het slechte slapen en drukte heb ik veel eye punten gemist. maar ik had hoop! door de alliance wist ik gorte deels welke kaarten waar lagen (Mitch i know you was lying babe
) waar ik mitch en arno weer heb geholpen en ik eerst ook veel moeite had met begrijpen. Heb ik goed gesturud en gepuzzeld waar ik wat moest leggen om mezelf punten te bezorgen. en toen had ik het spel zelfs gewonnen zonder eye voordelen te hebben waar ik best blij mee ben en verast door was!