Omdat ik het altijd leuk vind om van anderen te lezen: korte toelichting bij mijn antwoorden
1. Onze hond Cyra. Niet te missen voor wie mij op Facebook heeft. Hier op het forum heb ik wel een keertje genoemd dat we een hond hebben, en dat heb ik voorgaande jaren nooit gezegd.
2. Een onbezorgd leven wens ik voor iedereen.
3. Omdat ik bij 4 al The Big Puzzle als antwoord geef, hier voor iets anders gekozen. Ik vond het spelletjes spelen via de chat echt heel erg gezellig
Wanneer gaan we weer trivianten?
4. Natuurlijk The Big Puzzle
5. De Tour de France in september. Keyword: September. Ik heb altijd vakantie in september (en werk dus altijd in juli), en nu kon ik eindelijk eens de hele tour goed volgen
6. Geen Pokemon, lijkt me duidelijk
7. Brimstone, wat een geweldige film en wat een verrassing dat het van een Nederlandse regisseur is, met nog meer Nederlandse inbreng. Aanrader!
8. Meest beluisterde nummer weet ik eigenlijk niet. Ik kies alleen bewust zelf muziek tijdens het hardlopen (tenminste, dat deed ik toen ik nog niet met de hond hardliep) en This Girl Is On Fire is heerlijk om me erdoor te trekken als ik het even zwaar heb
9. Even Aan Mijn Moeder Vragen is gewoon leuk, en ook lekker bij het hardlopen
10. Het huis van de buren kopen zou ons geschil ineens oplossen. Wie voorgaande jaren had opgelet bij de MFQ had dit goed kunnen gokken.
11. Ja sorry, ik heb naast RN nog een aantal andere fora die ik volg. Mijn dierbaarste forum is zeer klein en privé, en daar hebben we wat fijne nieuwe inbreng gekregen.
12. Zoals wel meer mensen ben ik ook aan het puzzelen geslagen. Zowel legpuzzels op tafel als jigsaws online, Japanse puzzels en The Big Puzzle