Informatie Speelronde 1Kandidaten, het is bijna tijd voor de allereerste speelronde van seizoen 7.
Elke speelronde bestaan uit rondes:
- De algemene ronde
- De speciale ronde
- Speedronde
Deze eerste speelronde staat in het teken van hobby's, vandaar dat ik graag van jullie wilde weten over welke hobby jullie het meest weten. Maar wat kunnen jullie verwachten per ronde?
In de algemene ronde krijgen jullie allemaal één vraag die gerelateerd is aan jullie hobby. De categorieën per kandidaat zijn als volgt (Dit is tevens de speelvolgorde die we deze ronde hanteren):
- Mrchipie - Games
- Molduck - Handwerken
- Monkeysuncle - Bordspellen
- ViWiRu - Champions League finales
- Molfreak Arno - De Mol Vlaanderen
- B&W - Topografie
- LuchtManiak: Politiek
- Enigma TV - Harry Potter
- Sanmol - Drag
- Happy Dutchman - Wiskunde
- KingLennart - Metallica
- LdHmolletje - Luchtvaart
Deze ronde begint op maandag
18.00 uur wanneer ik de allereerste vraag ga stellen
Na de algemene ronde spelen we
de speciale ronde. In de speciale ronde gaan we het omdraaien. Dit in de zin van dat iedereen een vraag beantwoord gerelateerd aan één van mijn hobbies. Meer informatie hierover volgt als de algemene ronde voorbij is. Dan maak ik ook de loting voor die ronde bekend
Jullie hoeven echter niet stil te zitten wanneer jullie geen vraag hoeven te beantwoorden. Nieuw dit seizoen in de
speedronde. Hierin stel ik 5 vragen via de PM, de chat of eventueel een andere methode (discord). Vanaf het moment dat de speelronde start, kan via de pm een moment afgesproken worden om de vragen te beantwoorden. In de speedronde kan ook gebankt worden en dat vraag ik na elke vraag. Omdat het thema van speelronde 1 hobby's is, gaan alle vijf de vragen over hobby's.
In het kort nog de belangrijkste regels:
- Antwoorden & wel/niet banken dient dikgedrukt gepost te worden
- Het bewerken van posten is niet toegestaan. Hierop wordt toegezien.
- Elke kandidaat krijgt 24 uur om zijn/haar vraag te beantwoorden.
- Opzoeken is verboden!!!! Dus niet via internet, in een boek, gebruik maken van hulptools etc. Overtreden lijdt tot diskwalificatie
- Verbondjes/complotjes/stemafspraken etc. zijn verboden. Overtreden van deze regel resulteert in diskwalificatie
Om het spel soepel te laten verlopen, wil ik iedereen vragen om voorafgaande zoveel mogelijk wil/kan aangeven of er wel/niet gebankt wordt. Het is niet verplicht, maar het zorgt er wel voor dat ik direct de volgende vraag kan stellen, in plaats van af te wachten of er wel/niet gebankt wordt. Dit kan bijvoorbeeld gedaan worden door het volgende te posten:
Ik bank sowieso niet /
Ik bank alleen aan de vraag van mijn voorganger goed beantwoord wordt /
Ik bank (Dikgedrukt).Indien er vragen zijn, kunnen deze in het topic / in de pm gestuurd worden. In wens iedereen heel veel plezier.