Dag medeforummers,
Na de succesvolle eerste editie van het RN jaarboek zal er ook dit jaar weer aan een nieuw jaarboek gewerkt worden!
Echter zullen het deze keer niet Lyra en SpacyColours zijn die voor de organisatie gaan zorgen, maar wel ikzelf. Daarom wil ik ze nog eens even bedanken voor het in goede banen leiden van het RN Jaarboek 2020 en het vertrouwen in mij om dit verder te zetten!
Deze wijziging zal geen grote veranderingen met zich meebrengen. Het plan is ook deze keer om rond Nieuwjaar een jaarboek in virtuele vorm te publiceren. In dit Jaarboek willen we alles bespreken wat er dit jaar op RealityNet is gebeurd zoals forumspellen, realityseries, interviews, etc. Naast deze vaste rubrieken zijn er nog genoeg andere leuke, creatieve ideeën mogelijk. Gewoon een leuke, gezellige terugblik om het jaar mee af te sluiten.
Ik ben dus op zoek naar forumleden die tijd hebben en het zien zitten om mee te werken aan dit jaarboek! Ook al schrijf je maar één pagina, alle bijdrages zijn leuk en welkom.
Als dit je leuk lijkt, laat het dan even weten via PM naar
Vermoljoen. Dan voeg ik je toe aan de discordserver zodat we makkelijk kunnen samenwerken. Dit kan tot en met
maandag 31 mei, want vanaf 1 juni verdelen we de eerste onderwerpen onder elkaar. Tot die tijd zijn natuurlijk alle voorstellen en ideeën welkom in de discordserver!
Hopelijk tot snel!