Minder vond ik de controle van de ip-adressen door D*N, dat vond ik oneerlijk, want rovers konden dat ook niet controleren als er een vreemde naam in de chat stond. Vandaar dat ik later meedeed aan #freeVermoljoen.
Wil ik nog even op reageren, dit kan iedereen zien als je in de chat zit. Als je onder een andere naam komt in de chat en later als jezelf dan kan je die gewoon vergelijken. Dit was ook de enige manier om de chatopdrachten, die er dus ook waren, door te krijgen. Ik bedoel leuk dat iemand 10 minuten onder zijn rovernaam in de chat gaat zitten, maar dat kan letterlijk iedereen doen. Wat ook weer duidelijk werd omdat Michael90 dus ook onder een rovernaam was ingelogd en uiteindelijk geen rover bleek te zijn.
Ik sluit mij ook aan bij Nieky. Uiteindelijk hebben we meer dingen verdacht gevonden dan er uiteindelijk waren en wel echt getwijfeld tussen mensen, maar bij bijna elke rover hebben we ook zeker een daadwerkelijke opdracht opgemerkt waardoor ze op onze radar kwamen.
Het onderschrift van Ricardo was mij opgevallen, de smiley's van mrchipie ook, vermoljoen dus door de chatopdracht (en zijn constante gepraat over het spel tegen mij via discord), Mollenvanger met de pm's, Brtdm had meerdere rare posts maar het omhoog halen van een topic van 15 jaar geleden viel iedereen op.
Vind er zeker wel ook hele leuke opdrachten tussen zitten en heb zeker een groot deel niet doorgehad
. Bij sommige opdrachten was het ook vrij lastig om die door te krijgen dat wel
(so I don't blame us).