Jammer Daisy dat je zo baalde van meewerkende kijkers. Ik heb zelf inderdaad de dag voor ik werd gearresteerd subtiel 2 dingen gedaan om jullie te misleiden. Jullie waren net 2x succesvol geweest, en het leek erop dat jullie heel makkelijk ruim voor de deadline alle rovers zouden ontmaskeren, en dat vond ik jammer, vandaar.
Ik had ook geen probleem met een individuele actie (ik zou als kijker ook vast wel iets raars gedaan hebben) - maar meer met idee dat de PM groep gecoordineerd iets kon afspreken stuitte me tegen de borst. Kijkers in de PM konden elkaar afstrepen naar mijn mening en daardoor werd het makkelijker om de rovers te vinden. En als je eenmaal weet wie het zijn, weet je ook makkelijker waar je op moest letten.
Nu begrijp ik dat er ook rovers inzaten, dat scheelt dan weer iets. Maar wat HDD zegt klopt ook weer wel.
In de PM groep kon alles gedeeld worden zonder consequenties. Die luxe hadden we als hunter niet. Alles kon tegen ons gebruikt worden. Één opmerking over signatures en avatars en ineens hadden heel veel mensen een andere
(waardoor die van MV me pas opviel toen we m ontmaskerd hadden). En toen kwam er ook nog een opmerking dat we slecht bezig waren. Misschien was het bluf, ,maar die opmerking schoot me echt in het verkeerde keelgat. Kijkers hadden veel meer info dan wij.
Overigens die typfout die naast alle pm's aan de 5 hunters extra bewijs was voor jullie... stond er al maanden TwijfTelt.. ik had hem niet gezien
You are welcome