HDD heb ik zo bijvoorbeeld al snel afgeschreven.
Terecht.
Ben redelijk in het begin het beste deel van een week volledig afwezig geweest
Zat zelf niet in de kijkers-pm, omdat ik al aan zag komen dat je dan doodgespamd zou worden.
En in een topic vind ik het wel gezellig buurten, maar in een pm-groep.. meh.
Moet zeggen dat ik het ook.. enigszins discutabel vond dat de rovers daarin mochten. Dat is toch best een voordeel.
Had verder het idee dat de kijkers wel erg vaak de schuld in de schoenen werd geschoven - terwijl naar mijn weten bijna geen kijkers de boel probeerden te versjteren. I mean, van De Witte verwacht je het automatisch
maar verder viel het overwegend wel mee geloof ik?
Dus vandaar afgelopen week maar een plagerig postje in de relaxhoek over een mol onder de rovers
Ohja, wat ik ook zat te bedenken:
Het verhoor lijkt in praktijk weinig toegevoegde waarde te hebben voor de speurneuzen.
Dus mijn suggestie is als volgt:
Elke ronde (of om de ronde, om het voordeel iets in te dammen) mogen de speurders 1 persoon aanduiden, waar ze zogezegd extra resources op inzetten. Indien dat een rover is, dan krijgt die automatisch de moeilijke opdracht van die ronde toebedeeld (zoals bepaald door de spelleider). Waarbij dat aanduiden privé moet gebeuren, want als je als buitenstaander wordt aangeduid, dan snap ik dat je opzettelijk raar gaat doen
Anyway, dan heb je als speurder enige invloed op het speurproces. Immers, als die hoofdverdachte inderdaad ongewoon doet, dan versterkt dat je vermoedens.
Verder uitstekend spel - en goeie stukjes tekst om alles aan elkaar te schrijven