Tim had nog nooit zo hard gerend. Hij sprong over rijdende auto's heen, duwde oude vrouwtjes aan de kant, en sprong met vijf treden tegelijk van trappen af.D*N: Jongens, ik hoop wel dat Tim zo komt met Brtdm, want het is al bijna 21:00.
Nieky: Komt vast goed, we weten toch dat we Tim kunnen vertrouwen.
Daisy: Hmmm, ik weet niet hoor. Ik vraag het me soms wel eens af...
Tim kon nog net een scooter ontwijken, die daarna furieus toeterde, maar toen was Tim alweer bijna een straat verder. Hij moest op tijd bij de Hunters zijn, dit was zijn enige kans...Fabiann: Nu je het zegt, Tim heeft al heel wat namen genoemd, maar volgens mij nog nooit de juiste...
D*N: En die theorieën waar hij soms mee op de proppen komt... die zijn ook vaak niet erg overtuigend...
Daisy: Tja, en dan al die keren dat hij zomaar zijn eigen plan trok...
Nog een paar minuten. Elke seconde telde. Het zou kiele kiele worden. Tim bleef sprinten. Hij voelde zijn longen in zijn keel.Fabiann: Ah, daar is Tim! Maar... waar is Brtdm? En wie is die persoon die hij bij zich heeft?
Tim: Ik ben van gedachten veranderd. We gaan Brtdm niet arresteren.
Daisy: Huh? Waarom niet?
Tim: We arresteren de_witte. Ik leg het later wel uit. Maar we hebben bijna geen tijd meer. Dus D*N, neem hem gauw mee naar de D*NA kamer.
D*N: Waarom moet ik dat doen?
Tim: Jij kan dat goed, schiet op!
de_witte: Umm... hallo? Mag ik ook nog iets-
Daisy: Tim, waarom gedraag je je zo vreemd? Ik weet niet of we jou nog wel kunnen vertrouwen hoor...
Tim: JONGENS SCHIET OP! We hebben bijna geen tijd meer, ik leg het later wel uit, vertrouw me nou!
Nieky: Hmmm... ik begin ook te twijfelen. Waarom ga je zelf niet testen of de_witte een Rover is?
Tim: WEET JE WAT? DAN ARRESTEREN WE NIEMAND! OOK PRIMA! GA MAAR, DE_WITTE! EN NEEM JE LAATSTE GELDZAK LEKKER MEE! DOEHOEI! HEBBEN JULLIE NOU JULLIE ZIN?
Daisy: Tim, wat is er toch met je aan de hand?
D*N: Jongens, we moeten echt iets gaan doen nu... ik vind dat dit zaakje stinkt. We gaan Tim arresteren.
Tim: Wat? Mij?
D*N: Ja, kom maar mee.
Tim: Jullie maken echt een grote fout...
D*N: Zo, even je D*NA in de machine en we gaan kijken... waarom ben je zo onrustig? Je hebt toch niets te verbergen?
Tim keek angstig en hulpeloos om zich heen. Hij durfde niet naar het scherm te kijken. D*N keek wel. Het bleef een paar seconden stil en toen hoorde Tim D*N naar lucht happen.Tim is een Rover. En hij heeft geld bij zich.