En vervolgens dit....
We gingen wel beter toen we nog niet zoveel deelden hier. We kunnen die tactiek weer toepassen? Is saaier voor de kijkers, maar we hadden toen wel meer succes. En dan is er minder uit onze gedachtegang af te leiden voor neprovers
Zoveel beter gingen we niet. We hebben net zoveel fout als goed gehad. Alleen van MV (en ik denk ook chippie) hebben op basis van een opdracht ontmaskerd, die andere twee meer op goed geluk.
Daarnaast, we moeten nu taken gaan verdelen en forummers doorlichten. Tim en ik hebben hetzelfde topic doorgespit, is eigenlijk zonde. Nu hebben we nog even, maar de tijd gaat ooit dringen.
Wat gaan doen? Brtdm? Of heeft iemand nog iets anders gespot wat ie wil delen?
Edit: ik ga niet meer naar die sigs kijken, het kan echt zijn, het kan niks zijn. Ik begreep van MV dat rovers na hun ontmaskering nog wel met elkaar mochten overleggen, dus misschien zijn dit een soort rooksignalen uit de isoleercel.
Edit 2: Hoe snel kan iemand van mening veranderen ...
Uiteraard heb ik mijn eigen advies in de wind geslagen, en heb ik toch nog eens naar dat onderschrift van MV gekeken. Er staat dat je hardop moet voorlezen, dus ik lees de hele signature hardop voor ... inclusief die drie puntjes. Wat als daar nou wat mee is.
Optie 1: Haouta heeft dat ook in haar handtekening staan
...if one only remembers to turn on the light.
Optie 2: Post van LdHmolletje
Op dit moment heb ik er geen, maar vroeger was dat Martina Hingis... En Richard Krajicek.
In welke sport zou jij wel een topper willen zijn?
Optie 3: Post van FrankLapidus
Vindt Bjorn van ABBA... leuk
Het lijkt me niet dat opgepakte rovers met kijkers gaan samenspannen. Hoewel het natuurlijk ook weer uiterst toeval kan zijn. Ik sta nergens meer van te kijken, ben toch al helemaal paranoia aangaande dit spel.