Hoe verklaar jij dat je elke Hunter een PM hebt gestuurd binnen een tijdspanne van 2 dagen die toevallig samenvalt met de opdrachttijd?
Nou als volgt:
Op dit moment tijd heb ik niet heel veel te doen, dus probeer ik mezelf bezig te houden met allerlei dingen, waaronder activiteiten bij mijn vereniging en hier op het forum.
1. Eigen songfestival
Vanuit mijn studentenvereniging hebben we een appgroep waarin de activiteiten die de activiteitencommisie organiseert nu verplaatst zijn naar online. Daar zit ik dus ook in. Zondag doen we een pubquiz, en ik had dus ook geopperd om een songfestival te gaan organiseren in de trant van zoals we dat op RN doen. Voor advies heb ik toen Fabiann (hunter 1 idd) en wouter gepm't.
2. De sportquiz.
Ik heb in april en vorige week nogmaals geplaatst dat ik een keer een sportquiz in de chat wil organiseren. Daarm heb ik iedereen die actief was rond mijn logoquiz, of die affiniteit heeft met sport een pm gestuurd of die dat leuk vinden mee te organiseren. Daar zitten dus inderdaad Daisy, Tim en jij (hunter 2, 3 en 4 ook bij). Alleen bij Tim heb ik dat niet uit mezelf gedaan, maar meer van o ja.. nu ik je toch spreek dit is mijn plan, wil je meewerken.
3. Een groot forumspel
Dit weekend kreeg ik een appje van Dennis (hunter 5) dat ik mijn aanvraag voor een groot forumspel mocht indienen (wat zou dat nou zijn...) dus heb ik dat ook maar meteen gedaan.