Binnenkort start er een spannend nieuw spel op dit forum: RealityNet's Most Wanted! En daar wil JIJ aan meedoen!
Wat is het dan?Dit spel is gebaseerd op de programma's Hunted, De Buit en I Spy.
Er zijn 7 Rovers en 5 Hunters.
De 7 Rovers beroven een bank. Hun identiteit is onbekend bij de Hunters en dat willen ze zo houden. Hun doel is om 30 dagen lang zo veel mogelijk van hun geroofde geld veilig te houden, door niet gepakt te worden.
Om de 2 dagen krijgen zij een lijstje met opdrachten. Dat zijn opdrachten die ze zo onopvallend mogelijk op het forum moeten uitvoeren. Onderling verschillen deze opdrachten steeds van moeilijkheidsgraad, dus de ene opdracht zal moeilijker zijn om onopvallend uit te voeren dan de andere. Steeds moeten de rovers eerst onderling de opdrachten verdelen. Elke rover wordt dus aan een opdracht gekoppeld. Bij deze verdeling moeten ze ook bepalen welke 3 personen van hen een deel van de buit meenemen. De volledige buit is namelijk verdeeld in 3 verschillende geldzakjes. De rovers hebben steeds de tijd tot elke 2e dag 20.00 om hun opdracht uit te voeren.
Ondertussen mogen de 5 Hunters in dit topic met elkaar overleggen. Dat is dus openbaar en wordt natuurlijk meegelezen door de Rovers, maar overleg buiten dit topic is absoluut niet toegestaan! Het doel van de Hunters is om binnen 30 dagen al het geld terug te krijgen. Zij mogen elke 2 dagen 1 arrestatie plegen. Dat doen ze door op elke 2e dag tussen 20:00 en 21:00 een naam van een forummer dik te drukken in dit topic. Vervolgens maak ik bekend of diegene een Rover was, en zo ja, of diegene op dat moment geld bij zich had. Als een Rover wordt gearresteerd, ligt hij uit het spel. Uiteraard mag diegene niets verraden over de andere Rovers.
De Hunters winnen zodra zij alle 3 de geldzakjes in handen hebben binnen de 30 dagen.De Rovers winnen als zij nog minstens 1 geldzakje bij zich hebben na 30 dagen.Het gaat dus om het geld, niet per se om het wel of niet uit handen blijven van de politie!
De opdrachten kunnen zich in principe overal op het forum plaatsvinden. Uiteraard heb ik bij het bedenken van deze opdrachten rekening gehouden met dat ze binnen de forumregels blijven (ik zal dus niet vragen om te dubbelposten o.i.d), en ook dat het niet of nauwelijks restricties geeft aan de deelnemers (dus geen opdrachten als "post 2 dagen geen berichten"). Verder kan het van alles zijn, en dat is alles wat ik erover zeg.
Lijkt het je leuk om mee te doen? Stuur mij dan een Persoonlijk Bericht en geef daarin aan wat je voorkeur heeft: meedoen als Hunter of meedoen als Rover. Er doen dus in totaal 12 deelnemers mee; als meer mensen zich aanmelden moet ik gaan loten. Sowieso loot ik eerst tussen alle aanmeldingen om te kijken wie meedoen, en vervolgens ga ik tussen de 12 geloten deelnemers kijken wie welke voorkeur heeft - ik kan dus niet beloven dat je je voorkeursrol krijgt of überhaupt meedoet.
De opdrachten zullen niet heel intensief zijn, maar uiteraard is een beetje dagelijkse activiteit wel vereist. Het is voor niemand leuk als ik een Rover uit het spel moet zetten omdat diegene zijn/haar opdracht niet gedaan heeft, of als een Hunter niet actief meezoekt. Bedenk je dit dus voordat je je aanmeld.
AANMELDEN KAN TOT UITERLIJK 28 APRIL 23.59! Verder moeten de aanmeldingen natuurlijk geheim blijven, dus meld je aan via PB, en niet via dit topic!Eventuele vragen over het spel kunnen hier wel worden gesteld.
Verder hoop ik dat het spel leuk uit gaat pakken, het is natuurlijk de eerste keer dus het is nog afwachten.
Maar ik ben er enthousiast over, en ik hoop jullie ook!