Ik heb in dit topic toch wel een aantal interessante dingen voorbij zien komen ::vergroot:: bedankt daarvoor! ::bravo::
Ik doel vooral op het beginnen met een steen zonder bedrag, waardoor je waarschijnlijk nog maar 3 bedragen gaat stapelen.
Mijn hoofdverdachte Laure verdiende met Dorien dus €1400, wat erg veel is. Dat doet me toch weer twijfelen, hoewel ik Laure als mol zo leuk zou vinden :D
Jolien en Alina daarentegen, zij stapelden dus eerst een lege steen en hadden maar €500. Vele malen verdachter dan Laure en Dorien.
Bart was bij het schieten natuurlijk verdacht. Eerst €100 raken en dan het nadeel, en €1900 is verdwenen. Maar goed, ik verdenk Bart totaal niet dus ik zie het even door de vingers.
Als Christian als mol wist dat hij dit niet zo goed kan, was hij beter niet uitgestapt en had hij de toren kunnen bouwen. Net als Salim. Hij wist als mol dat ze met een slechte katapult moesten gaan schieten, waardoor hij dus minder snel iets (het nadeel) kon raken en het voor hem beter was om bij de stenen toren te gaan mollen. Dat hebben ze beiden niet gedaan wat ze dus onverdachter maakt.
Verdacht: Jolien, Alina en Bart
Onverdacht: Dorien, Laure, Salim en Christian