Ik probeer Bart uit te sluiten. Hij heeft geld verdiend, al ging dat geld van de watermeloen verloren doordat ze te laat binnen waren. En met de hartslag ging de tweede ronde verloren waarbij meer te verdienen was.
Bij het raften als ze aankomen bij de katapultopdracht, zegt hij ,als één van de dames roept precisie ben jij daar goed in, meteen ik ben wel goed met mijn vingers ( voorkennis of associeert hij precisie alleen met vingers?) en meteen daarop tegen Christian ga jij met me mee? (Nagezocht het was toch Christian die het zei van die vingers).
Vervolgens doet Bart het meeste schietwerk en laat hier veel liggen door na de 100 euro ( toevallig één van de laagste bedragen) meteen het nadeel kapot te schieten. Hij had makkelijk nog meer geld kunnen schieten. Reageert ook heel droog o sorry, net alsof hij het per ongeluk deed. Ik heb het idee dat hij wel aardig met die katapult overweg kon.
Bij het graven moet de mol ervoor zorgen dat er één of meer voorwerpen niet op de juiste plek komen. Bart graaft de bril op die later fout wordt gelegd. Bart heeft daar een aandeel in. Zegt eerst dat de bril NT is. Als Alina twijfelt zegt Bart meteen : ‘Zie jij brillen bij de Franse Revolutie?’ Waardoor de bril op de verkeerde plek blijft liggen .
Als de schaar uit de grond komt roept ie meteen dat is nieuwe tijd. De schaar gebruiken ze niet, maar blijkt uit de oudheid te stammen.✂️
Ik kan me dus nog steeds niet voorstellen dat de mol 10.200 voor een vrijstelling biedt
.
Maar ik vind hem gewoon heel erg verdacht, ondanks het feit dat hij wel wat geld heeft verdiend. Ik vergelijk het een beetje met Niels die de joker van Evelien stal, dat doet een mol niet.
Conclusie :Bart is het niet mits hij zo door blijft gaan. Als ik hem in feta moest beeldhouwen was het een fetamol geworden😉.
P.s. Als je zijn introfilmpje bekijkt verklaart het misschien wel die 10.200 want hij zegt daarin dat de groepspot hem gestolen kan worden. En dat hij misschien niet geschikt is als mol, omdat hij moeite zou hebben met het laten mislukken van opdrachten. Wel kan hij goed manipuleren en weet hij wanneer hij zich verdacht moet maken en wanneer hij onder de radar moet blijven.