Gefeliciteerd Nieky!
Goed, ik ben jullie denk ik ook wel wat informatie verschuldigd. Waarom Spacy er uit? Waarom niet Nieky? etc etc.
Laat ik bij het begin beginnen: ik vond het fantastisch om in zo'n leuk groepje te zitten in week 1. We waren echt één team, en het samen zoeken naar voorwerpen op zo'n heftige locatie schepte volgens mij ook wel een band. Ik baalde dan ook ontzettend toen er iemand info doorspeelde aan het andere team. Echt heel jammer. Wij zo ons best doen en dan dit. Gelukkig wonnen we alsnog.
Bij de Titanic was er ineens één grote stemafspraak tussen Rood en Blauw, waarbij besloten werd om op 1 rode en 1 blauwe te stemmen omdat rood het ineens oneerlijk vond
en ze geen gelijkspel wilden. nou, er was dus een persoon die op 2 blauwe mensen heeft gestemd, die persoon was ik. Ik stemde op Swifty en Lan. Sorry Spacy, ik weet dat ik jou zou moeten helpen, want dat had ik beloofd, maar als blauw hadden wij toen nog een afspraak om elkaar te helpen (wat later dus niet zo bleek te zijn aangezien alle info al doorgespeeld was) en dus bleef ik loyaal aan blauw. Op dit moment vertrouwde ik echt alleen Lan nog en verder niemand. En nogmaals sorry Spacy, ik heb je ook ontzettend genaaid door tegen Lan te zeggen dat àls hij de kapitein was, hij je niet moest bevrijden. Kortom: 100000x sorry, zowel in WIDMO als hier heb ik je genaaid, maar als we samen waren begonnen in blauw had ik dat nooit gedaan.
Later in het spel benaderde ik Lan en Wouter en volgens mij later Swifty? Ik weet het niet precies meer. Zij hadden indd al een bondje en ik kwam er bij. Ik zal eerlijk zeggen dat ik dit het meest fijne bondje vond wat ik in alle forumspellen heb gehad. Toen ik de beslissing nam om het risico te nemen in week 4, dacht ik eigenlijk alleen: als ik er uit vlieg, vind ik het nog vervelendste voor deze 3. We zaten op dat moment echt in benauwde positie maar ze hebben het tot het einde weten te schoppen
echt nogmaals bedankt voor dit fijne bondje jongens (en meid)
Maargoed, toen kwam dat Are U The One. Het kwam er op neer dat ik Lan er niet uit wilde stemmen, ik weinig over Fabiann wist (ik heb lang gedacht dat hij of Lucy de info doorspeelde, bleek dus idd Lucy te zijn). En dan dus Spacy of Nieky over. Lan had toen de munt dus toen dachten wij: degene met het sterkste bondje weg. Dat was voor mij toen Spacy, want ik dacht oprecht dat Nieky helemaal lonely en alleen was en geen bondjes had
hilarisch achteraf. Ik lees net ook onze PM's van het bondje terug waarin we enorm twijfelden. We kozen uiteindelijk Spacy omdat hij toch wel zou doen wat rood zou zeggen tijdens stemmingen, terwijl Nieky evt over te halen was om ons te helpen vanwege het voormalig blauw.
En toen... toen was daar MV. MV, ik zal je eerlijk zeggen: ik ben echt niet altijd eerlijk geweest en dat spijt me, maar tijdens onze gesprekken stopte het spel gewoon even. MV en ik hadden contact over het spel, maar ook over het leven. Je kon het geen bondje noemen, maar toch zou ik MV er nóóit uit hebben kunnen stemmen. Waar het spel hard en fanatiek gespeeld werd met allerlei bondjes, kwam ik serieus in de PM's met MV echt even tot rust. Gewoon even fijn praten zo nu en dan. Echt bedankt hiervoor MV.
De rest kennen jullie. Om mijn verbondje (en MV) toch nog even te helpen, besloot ik toch nog even iets achter te laten in het topic van toen.
'Team Paars'
In de PM's met MV maakte ik hem wijs dat ik dingen wist over Team Paars en er iemand was die van alles lekte. Hoe kon ik weten dat het bestond?! Ik kreeg deze reactie van MV nadat ik er uit lag:
Je zegt daar wel iets interessants: team paars (dus een mix van rood en blauw... precies zoals je zei: hoe kan ik weten dat...). Of je maakt ons allemaal gek met iets dat niet bestaat, of je spreekt de waarheid en ik denk het laatste.Daarna begonnen er allerlei mensen uit te vliegen met een connectie met paars (maar helaas ook MV) . Toch nog iets goed gedaan.
Robbie, bedankt. Ik heb genoten voor hoe lang het duurde.