Weet ik, maar dat stopt mij niet om me er alsnog een beetje lullig over te voelen Uiteindelijk komt het wel door mij dat we jou eruit wilden. MV was nogal paranoïde en vertrouwde helemaal niemand behalve mij, en wilde doen alsof we niet samenwerkten. Dat heeft ie iets verder doorgedreven dan me lief was, want nu leek het idd net alsof hij het prima vond om mij eruit te stemmen. Dus dat was niet zo slim Hans heeft tot het laatste moment getwijfeld wie hij nou moest vertrouwen en er zich achteraf ook onwijs schuldig over gevoeld. Maar voor ons leek het op dat moment ook gewoon alsof je overal complotjes had lopen en niemand je echt kon vertrouwen. Dus ik hoop dat je het hen ook niet (meer) kwalijk neemt
Ik denk dat ik ook maar even een en ander moet uitleggen. Ik wilde dit spel sowieso anders spelen. Lees: geen MV underdog. Vol erin gaan en alleen verliezen van de sterkste spelers. En ondertussen overal wat lijntjes hebben lopen met mensen. Nou begon al met team rood, ik vind het nog steeds zo rot dat we B&W en Belg weg hebben moeten stemmen, maar oke so be it.
Ondertussen had ik met Hans en Spacy (want Spacy was een onbekende voor mensen en als widm host viel hij door mijn twist als eerste af) kon ik het hem niet aandoen op hem te stemmen. De allihansie (goede naam he
) was born. Born lijkt op Bjorrn waar Hans en ik ook een verbondje mee hadden. Dus eigenlijk hadden Hans en ik 2 driehoeken die samen een vierkant vormden. En ja, ik had ook nog een lijntje met Starlight natuurlijk, maar deed een beetje of ik dat niet had (en dat kwam later nog beter uit want indien nodig had ik en Hans en Bjorrn en Starlight en Spacy al aan mijn kant). Bjorrn wilde me overigens wegstemmen in ronde 1 dus ik dacht if i can't beat him, join him
Maar ja toen ging Spacy eruit en daarna Bjorrn... en toen had ik nog maar 1 iemand die ik 100 procent naast Hans vertrouwde: Starlight. Dus ja die joinde de Allihansie toen. En die week dat Dennis eruit ging is er zoveel gebeurd en vielen dingen op zijn plek. Dennis deed op app heel raar. Lucy wilde mij uitchecken via Dennis en op de een of andere manier dacht zij dat ik Swifty eruit wilde (dat wilde ik helemaal niet), daardoor wilde Lucy mij eruit (corrigeer me als het niet klopt). En dan wilde Dennis Lucy eruit (of toch niet?) en andersom (of toch niet) dat was ook onduidelijk en vaag.
Er was ook een moment dat Dennis de ene dag iets naar mij appte over de stemming en 2 dagen later iets totaal anders wat Lucy en Swifty nooit konden weten want ik had dat alleen met Starlight gedeeld. Ondertussen was ik bewust een schijntarget (en misschien paranoia geworden), maar ik zou Starlight nooit eruit stemmen natuurlijk. Daar heb ik wel een gevaarlijk spel gespeeld.
Ik heb dat tegen haar gezegd want ik wilde niet nog iemand kwijtraken en toen is de bal gaan rollen denk ik. Swifty en Lucy kwamen er op tijd achter dat ik Swifty (Lucy's maatje vanaf afl 1) helemaal niet weg wilde hebben en langzaamaan ontstond dat idee Dennis weg te stemmen (hoe weet ik niet precies meer). En dat kwam me niet heel slecht uit, want dat rare gedoe met Lucy en later ook nog die tegengestelde berichten waren voor mij de trigger daarin mee te gaan en ook o.a Hans te overtuigen mee te gaan op hem. De lijntjes van Lucy en Swifty naar Lan, Wouter Niek en andere blauweriken was zo gelegd. Hoewel zij eigenlijk mee zaten in het Starlight wegstem plan.,
Sorry Dennis, je was dus oprecht loyaal aan rood, en wilde dit spel anders spelen. Ik dacht door die tegenstellingen dat er een raar spel gespeeld werd
Dus hoewel ik achter mijn stem sta, spijt het me achteraf gezien wel omdat dit je echt geraakt heeft
(heb je niks aan ik weet het en ik heb mn karma in de volgende ronde gehad met mn mislukte papegaai bouwhelm ikea kast geval
), maar ik zou het ook snappen als je nog steeds teleurgesteld/boos zou zijn hoor.
Misschien zitten hier nog foute interpretaties/vertellingen in, corrigeer me in dat geval. Is al even geleden haha.