De Kindergarten battle was volgens mij toeval, maar iemand had toen wel doorgespeeld aan team rood dat we als team blauw elkaar zouden redden, waardoor team rood ons ging frustreren bij het stemmen. Ik had toen iig begrepen dat Lucy dat aan Bjorn had doorgespeeld.
Dat was Lucy aan mij
. Ik heb daarop actie genomen om rood bij elkaar te krijgen.
Er waren wel wat complotten, maar het was vooral een sterk blauw dat elkaar er in z'n geheel goed doorheen hielp. D*N kreeg geen poot aan de grond daardoor. Bjorrn en Hans hadden wel goeie lijnen blijkbaar naar enkele mensen van blauw.
Het ding was ook dat ik geen complottenspel wou spelen, dus ik ben niet vanaf het begin mensen gaan benaderen
. Ook met het inzicht dat er in de eerste editie van zap slechts enkele stemrondes waren. Bjorrn was daar bijvoorbeeld wel heel erg mee bezig en dat is logisch dat hij dan meer contacten heeft. Ik had mijn loyaliteit gewoon aan rood gegeven, maar probleem was dat, for some reason, die mensen mij hebben weggestemd
.
Zo jammer was dat, terwijl we zo'n goed complotje hadden in de eerste Zap!
Ja inderdaad
. Dat kwam dus vooral omdat ik geen complotten wou initiëren en anders wou spelen. In die eerste ronde heb ik alleen maar contact gehad met mijn eigen team en mensen die mij benaderden van het andere team (Bjorrn, Lucy, Nieky).