Zoals elk jaar heb ik het jullie uitermate gemakkelijk gemaakt, maar is het jullie toch gelukt om fouten te maken..
Ik zal effies m'n antwoorden toelichten:
ALGEMEEN
1. Wat was jouw hoogtepunt van 2017?
De Etna
Voor iedereen die had nagezocht, of mijn posts daadwerkelijk leest en onthoudt, was deze zeer eenvoudig. Omdat ik er een halve pagina over heb geschreven in het vakantie-topic, met zelfs de letterlijke tekst "Na het letterlijke en figuurlijke hoogtepunt van de Etna".
2. Wat was jouw dieptepunt van 2017?
Veel te veel kostbare tijd verspild
Mja. Dat dus.. verspilde tijd krijg je nooit terug
Gelukkig gaat het de afgelopen maanden beter qua motivatie.
FORUM
3. Wat was jouw forumhoogtepunt van 2017?
WidM-weekend
Hoe geweldig was dat he
Leuke mensen, awesome widm-spel, gezellig koken en eten, lekkere natuur.. ohja en leuk kamergenootje
4. Wat is jouw favoriete Relaxhoek-topic?
Foto van deze Dag
Tricky vraag, tricky antwoord. Andere antwoorden waren ook mogelijk geweest, bv wat vraag je je af of een muziektopic. Maar het toffe aan het foto-topic, is dat het een foto is die iemand zelf heeft gemaakt - krijg je echt een direct kijkje in iemands leven, en leer je die weer wat beter kennen
SPORT/ENTERTAINMENT
5. Wat was jouw sportmoment van 2017?
Overwinning van Tom in de Giro
Joh, zo te zien heb ik daar helemaal niet over gepost? Opvallend.. Dacht dat ik het toen redelijk diehard volgde. Anyway, verder stond me ook niets bij om in te vullen.
6. Welk karakter van Harry Potter zou je willen zijn en waarom?
Arthur Wemel, chaotisch gezellig huishouden en de combinatie van twee werelden in je werk. Wat een geluksvogel.
Weinig goed hoor. Dacht dat, if anything, het laatste deel met 'wat een geluksvogel.' wel een weggever zou zijn. Maar ook verder, de dreuzelwereld is natuurlijk werkelijk fascinerend met techniek, en dingen die op een totaal andere manier worden opgelost. En de toverwereld is vanzelfsprekend fascinerend. Dus je hebt een mooi raakvlak dat je in beide werelden met 1 been staat. Naja niet alleen dat. Maar die deugnieten van een tovenaars verzinnen steeds weer nieuwe dingen om dreuzeldingen te veranderen, of te misbruiken. Elke dag is anders!
Okay, je staat niet echt hoog in aanzien. Maakt dat nou weer uit. En dat chaos huis(houden)
7. Wat is jouw favoriete fictieve personage?
The Piemaker
Ik heb wel vaker over Pushing Daisies geschreven. Heerlijke kleurrijke warme liefdevolle quirky serie, met een hoofdpersoon die vlaaien/taarten maakt, moorden oplost, en een superschattige vriendin heeft. What's not to like
8. Wat was jouw favoriete televisieprogramma toen je kind was?
De Droomshow
I guess. Fabelachtig programma.
9. Met welke bekende Nederlander als buur zou jij absoluut overwegen om te gaan verhuizen en waarom?
Barbie. Vooral vanwege alles.
Ook verder weinig uit te leggen.
OVERIG
10. Als een topkok jou zou verrassen op je verjaardag, wat zou hij/zij dan maken?
Zolang ik mee mag koken, vind ik alles best.
Ik hou van koken, dus hoewel iets heerlijks eten leuk is, zou ik liever dat heerlijkse ook daadwerkelijk zelf kunnen maken
11. Wat is jouw blonde moment van 2017?
Eigenhandig een voedselvergiftiging oplopen op de avond van de opera.
Okay, blijkbaar vond ik bij m'n uitgebreide vakantieverslag het toch net iets te awkward om over de spetterpoep te detailleren. Er waren daar toiletten, wat zo'n hurk gat in de grond was. Ik heb nog nooit zo heerlijk gepoept als op dat hurk gat
Zo, genoeg details? Helaas ook 't eerste deel vd opera niet echt meegekregen omdat mijn gedachten elders waren, en terwijl een acte bezig was mocht je niet van je plaats. Ohja, ik heb in het verslag verder wel uitdrukkelijk over de opera geschreven, dussss dat was ook prima te vinden.
12. Wat is het verste land waar je ooit bent geweest?
Rusland
Meermaals geschreven dat ik in Sint-Petersburg ben geweest, en Rusland in het algemeen, zelfs nog relatief onlangs een volledige lijst waar ik ben geweest. Dus ja, uitstekend opzoekbaar.