. Kijk vanaf volgend jaar de uitzending en overig officieel materiaal eens hooguit 2x (op normale snelheid) terug en het zal waarschijnlijk allemaal niet zo duidelijk zijn.
Ik heb helemaal niks teruggekeken dit seizoen. Doe ik eigenlijk al paar seizoenen niet meer. En het was mij echt wel duidelijk dat Thomas molacties uitvoerde bij duinen, rodeo. Lasso ritje door stad.
Maar of t molacties van een mol zijn, tja dat is altijd interpretatie. En daarover praat ik dan met andere malloten
en voor dat soort discussies ben ik blij dat er op t forum mensen zijn die ook vrij lang open blijven staan voor andere acties dan enkel due van hun mol. Aan het horen van hun gedachtes en t lezen van hun visie heb ik meer dan aan 10 keer terugspoelen om een evt weggemoffeld briefje te zien
.
Dat Thomas zo vroeg al werd gevonden hier, ligt niet direct aan Thomas, niet alleen maar aan de productie die t wat minder duidelijk in de picture had kunnen zetten, maar t ligt vooral aan de kracht van de gezamenlijke breinen op t forum.