Auteur Topic: Aflevering 8 - 'raam taal'  (gelezen 29193 keer)

Offline Tristan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Aflevering 8 - 'raam taal'
« Reactie #40 Gepost op: 25-02-2017, 22:43:24 »
Zou wel leuk zijn als er een last minute montagechange is geweest en dat Thomas bij deze executie afvalt ;D
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #41 Gepost op: 25-02-2017, 22:53:49 »
Zou wel leuk zijn als er een last minute montagechange is geweest en dat Thomas bij deze executie afvalt ;D

dit is wat ik eerder al zei, maar daar verder op bouwend, stel hij zou nu afgevallen zijn dan was er een gigantische volksverhuizing plaatsgevonden naar jochem.
plus het feit dat hij het dan is is dan vrijwel uitgesloten.

andersom precies hetzelfde, als diederik er nu uitvliegt weet jochem dat thomas de mol wel moet zijn.

dit is puur zodat wij nu nog niet 100% kunnen zeggen wie de mol is en ik ben bang dat we dit vaker gaan krijgen in widm  :\'(
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline San-ne97

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • altijd een bijzonder figuur
Re:
« Reactie #42 Gepost op: 25-02-2017, 22:56:30 »
krijg nou wat. is mn mooie post ineens weg... waar t op uitkwam afleveringstitel "raam taal" omgekeerd laat maar. dit was iets wat jochem letterlijk zei met fiets. (jochem zei vorige aflevering het woord verblind ook). sanne deed hetgene wat de afleveringstitel nu ook doet: letters omdraaien...
zo fanatiek molloot, dat we alles (ja echt alles) koppelen aan WIDM

Offline Molduck

• Forumlid
  • keep calm and be happy’s
« Reactie #43 Gepost op: 25-02-2017, 23:05:08 »
::rofl:: ::rofl::

Verwacht niet dat we dan volgende week zien wie verliezer/winnaar is...

dat verwacht ik ook niet. verwacht wel volgende week net voor dat moment te eindige
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #44 Gepost op: 25-02-2017, 23:06:42 »
ze hadden misschien niet genoeg materiaal om de finale te vullen dus doen ze maar een dotje  ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline tumtum

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 25-02-2017, 23:12:48 »
Het interessantste scenario is nu dat Sanne afvalt. Jochem blijft dan wellicht in de Diedericktunnel en Diederick switcht logischerwijs helemaal naar Jochem. Dus voor het eerst een finale met drie mannen, en niemand die de Mol ontmaskert.

Maar ik vermoed dat Diederick afvalt (de anderen zitten tenminste gedeeltelijk op Thomas) ... Voor Jochem doet dit waarschijnlijk helemaal het kwartje vallen en hij wordt de winnaar.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 25-02-2017, 23:13:54 »
Het interessantste scenario is nu dat Sanne afvalt. Jochem blijft dan wellicht in de Diedericktunnel en Diederick switcht logischerwijs helemaal naar Jochem. Dus voor het eerst een finale met drie mannen, en niemand die de Mol ontmaskert.

Maar ik vermoed dat Diederick afvalt (de anderen zitten tenminste gedeeltelijk op Thomas) ... Voor Jochem doet dit waarschijnlijk helemaal het kwartje vallen en hij wordt de winnaar.

Nou nee, het allerinteressantste scenario is als Thomas afvalt

Offline Marimol

• Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
« Reactie #47 Gepost op: 25-02-2017, 23:27:48 »

Als Diederik afvalt moet voor Jochem het kwartje wel vallen maar hij weet niets van Thomas. Hij zat zo vast in de Diederik tunnel dat hij  helemaal niet op Thomas heeft gelet. Sanne kan wat dat betreft een voorsprong hebben omdat zij Thomas wel bij de tests heeft genoemd en opdrachten samen met Thomas heeft gedaan.

Mol Thomas verdenkt Sanne en spreidt op Jochem. Meest voor de hand liggend dus Mol Thomas, winnaar Sanne, verliezer Jochem

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #48 Gepost op: 25-02-2017, 23:28:41 »

Als dat gebeurt, zal ik de rest van het jaar zoet zijn, goede lieve sint.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Tristan

• Forumlid
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #49 Gepost op: 25-02-2017, 23:28:49 »
En dat over twee weken blijkt dat Sanne de mol is ::rofl::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 25-02-2017, 23:42:37 »
Zou wel leuk zijn als er een last minute montagechange is geweest
Daar leek het wel op, toch? 

en dat Thomas bij deze executie afvalt ;D
Dat zou niet goed zijn voor de geestesgesteldheid van sommige individuen hier.  ;)

Complimenten aan de produktie in dat (onwaarschijnlijke) geval, want iedereen zal door de regiekeuzes van deze en de twee afgelopen afleveringen nu wel vermoeden dat Diederik naar huis moet. Edit: en alleen Thomas en Jochem worden eigenlijk nog verdacht. De andere twee niet echt.

« Laatst bewerkt op: 25-02-2017, 23:44:44 door Amethyst »

Offline tumtum

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 25-02-2017, 23:45:41 »
Als Diederik afvalt moet voor Jochem het kwartje wel vallen maar hij weet niets van Thomas. Hij zat zo vast in de Diederik tunnel dat hij  helemaal niet op Thomas heeft gelet. Sanne kan wat dat betreft een voorsprong hebben omdat zij Thomas wel bij de tests heeft genoemd en opdrachten samen met Thomas heeft gedaan.

Mol Thomas verdenkt Sanne en spreidt op Jochem. Meest voor de hand liggend dus Mol Thomas, winnaar Sanne, verliezer Jochem

Maar Sanne heeft dan helemaal geen reden om te switchen, dus die blijft vol op Jochem zitten.

En dat over twee weken blijkt dat Sanne de mol is ::rofl::

Hah, precies dit alternatieve scenario wilde ik er in eerste instantie ook voor de grap bijzetten ;-)

Maar als dat écht gebeurt is het op z'n minst ook interessant, maar wel vooral als Sanne de Mol is. Sowieso bij het afvallen van Thomas zal in ieder geval dit forum in rep en roer zijn. Maar als dan blijkt dat Jochem de Mol is en door beide andere finalisten al weee-ken verdacht wordt, dan wordt de ontknoping toch minder uitzonderlijk dan het zou kunnen zijn. Met Diederik of Sanne als Mol zit tenminste dan nog één finalist fout. Maar Sanne als Mol zou me dan meer aanspreken, qua persoon en gedrag, maar ook, juist omdat ze dan door de massa ook niet ontmaskerd zou zijn. Diederik is toch een stuk verdachter, hier, en in het spel. Kortom, Thomas eruit kan betekenen dat we een superverassing krijgen ... of dat het allemaal met een sissertje afloopt en we eigenlijk een vrij doorsneel Mol hebben dit jaar, die genoeg mensen, binnen en buiten het spel, al vroeg ontdekt hadden.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2017, 23:57:59 door tumtum »

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 25-02-2017, 23:59:53 »
Maar Sanne als Mol zou me dan meer aanspreken, qua persoon en gedrag, maar ook, juist omdat ze dan door de massa ook niet ontmaskerd zou zijn.

Dat komt natuurlijk ook gewoon omdat ze ziek veel geld heeft binnen gehaald. Dan heb je als Mol behoorlijk wat uit te leggen in aflevering 10 waar die gewaagde molacties zitten.

« Reactie #53 Gepost op: 26-02-2017, 00:15:33 »
Het was heel leuk op de redactie van WIDM vandaag, eerst mochten we snoepjes eten en toen gingen we opdrachten verzinnen. Dirkje had meteen iets leuks verzonnen: het alfabet op een rij zetten!! Wat een slim idee he, maar toen wilde ik het nog beter doen dan Dirkje dus toen had ik verzonnen dat we gewoon een kwartier opvulden met Jochem en Sanne die over bondjes praten enzo zodat we de executie naar de volgende aflevering konden verplaatsen. Ik was wel heel jaloers op Jantje want die mocht de andere twee opdrachten verzinnen: verstoppertje en spreekwoorden uitbeelden. De grote mensen zeggen altijd dat WIDM-opdrachten ingewikkeld moeten zijn maar dat is dus helemaal niet zo! Wel zo makkelijk, dan heb je weer meer tijd over om ervoor te zorgen dat de monologen van Art compleet nietszeggend te zijn.

:-[

Online D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #54 Gepost op: 26-02-2017, 00:20:43 »
Het speciale ingrediënt van die snoepjes was zeker sarcasme?  ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Soes

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 26-02-2017, 00:26:24 »
Héle zure snoepjes denk ik... ;)

Offline Marimol

• Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
« Reactie #56 Gepost op: 26-02-2017, 00:36:42 »
Maar Sanne heeft dan helemaal geen reden om te switchen, dus die blijft vol op Jochem zitten.

Nou dat hoeft niet. Sanne zegt bij haar testbiecht in aflevering 6 al dat ze drie vragen op Thomas invult en in aflevering 7 dat Thomas zich veel molleriger heeft gedragen dan Jochem. In de afleveringen zien we dat Sanne steeds bij Thomas in de buurt blijft (rijdende route, strobalen, veiling, undergound, cabrio, spreekwoordenopdracht). Ze vertrouwt Thomas ook niet als er een foto weg blijkt te zijn.
Als Diederik afvalt weet Jochem helemaal niet meer waar hij aan toe is, hij kan oprecht  toenadering tot Sanne gaan zoeken.

Ik voorzie volgende week Diederik als afvaller en vervolgens wordt Sanne als winnaar bekend gemaakt.

Dan blijft het spannend bij de reünie Jochem of Thomas...  

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 26-02-2017, 00:46:59 »

Ik voorzie volgende week Diederik als afvaller en vervolgens wordt Sanne als winnaar bekend gemaakt.

Dan blijft het spannend bij de reünie Jochem of Thomas...  

In het kader van de tweelingtheorie is dit wel het beste scenario. Kan tot het eind aan toe op Jochem of Thomas slaan.

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #58 Gepost op: 26-02-2017, 00:53:20 »
De enige reden om deze aflevering een cliffhanger te doen, is omdat dat iemand uit zou sluiten als Mol.
Sanne valt af, maar dat zou weggeven dat het Jochem niet is. Maar volgende week horen we dus dat Sanne afvalt en staan Diederik, Jochem en Thomas in de finale. Dat we dan Jochem niet de Mol maakt niet meer uit: hij wordt namelijk bekend gemaakt als winnaar. We horen tijdens de laatste test nog zijn twijfel of hij bij Diederik moet blijven of toch voor Thomas moet gaan, maar duidelijk wordt het niet.

Thomas en Diederik staan tegenover Art, één is de verliezer, de ander de Mol. Art stelt de titelvraag van het programma... Dat ziet u volgende week.
...óf niet!

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #59 Gepost op: 26-02-2017, 02:29:37 »
Sorry maar Waar hebben we naar zitten kijken?  Het hield t midden tussen een slecht toneelstuk met een voorspelbaar script en ontdek je plek met mooi natuurschoon.

In deze fase van het spel nog een vrijstelling in het spel brengen, jammer. Zo loop je de kans dat niet de sterksten straks de finale spelen ( niks ten nadele van jochem overigens).

De openheid over t bondje was grappig maar niet echt realistisch.
En over de laatste minuut ga ik maar beter zwijgen.
Zwaktebod komt dus niet Alleen bij Bridgen voor ....