Het is gewoon enorm slecht uitgelegd. Als je eerst een schatting moet geven van hoeveel 3 jokers SAMEN waard zijn (hier hamerde art op tegen Sanne), dan is het toch logisch dat jeroen de pot laag verzekerd? Jeroen heeft natuurlijk gedacht dat de 3 jokers in 1 keer geveild zouden worden. Akelige opdracht, ik vind dat mollende kandidaten niet zo veel macht zouden moeten krijgen. Maar oké, mol is overduidelijk imanuelle na dit spel.
Ben het eens met de kritiek dat alles wat we hiervoor hebben gezien nu enorm in waarde daalt. Ik vond de opdracht in Ijsland veel interessanter omdat je elkaar kon beïnvloeden, hier was het gewoon ieder voor zich, geen samenwerking niks, gewoon ordinair de pot leegtrekken. Laat kandidaten in ieder geval naast elkaar zitten zodat ze met elkaar kunnen communiceren, nu is mollen te makkelijk. We weten van Margriet dat je gewoon het eerste zetje moet geven (geld uit de pot halen) en dan zal de rest volgen. Ik begin me ook te irriteren aan het denigrerende toontje van Art, het is immers de productie die met dit soort spellen de pot leegtrekt, dat kun je moeilijk de kandidaten verwijten die gewoon reageren zoals de mens psychologisch in elkaar zit.