Helemaal mee eens dat dit soort opdrachten de kwaliteit van de serie om zeep helpen.
Meest verdacht hier zijn Jeroen, die nog niets molligs in de hele serie gedaan heeft, maar nu eenvoudig zijn slag kan slaan. Wel erg toevallig ook dat hij net nu penningmeester is geworden, op eigen initiatief. Als Jeroen echt de Mol is dan is dit én te doorzichtig en gewoon ronduit flauw en oneerlijk tegenvoer de eerste drie afvallers.
Maar goed: als hij het niet is dan zijn de mensen die een laag bedrag bieden in het persoonlijk gesprek met Art, omdat ze het 'vrije' bedrag omlaag trekken. Jochem en Imanuelle bieden volgens mij beide 0? Jochem stond al hoog op de verdachtenlijst, maar is ook een heel obvious Mol, mede door het hoge bod op de veiling. Maar toch kun je niet echt om hem heen. Maar Imanuelle, die volgens mij helemaal niet biedt, en dus haar handen in onschuld wast terwijl de rest de pot leegtrekt, stijgt ook op de verdachtenlijst.
Edit: oh ja, Ima biedt natuurlijk wel fanatiek in de eerste ronde. Maar goed, ik vind er dan nog steeds verdacht, want ze zet de toon ermee.