Ik heb me even afgevraagd of Jochem een punt kon hebben met dat de kandidaten op hem schoten.
Facts;
De kandidaten zijn 24 uur weggeweest.
Het pretpark was volledig donker, de zon gaat rond 20.30 onder in mei http://www.sunrise-and-sunset.com/nl/sun/verenigde-staten/portland__or/2016/mei De schemer is korter dan bij ons.
Aannames
Stel dat even op *natte vinger* 12 uur de ontvoeringen voltooid zijn. Stel dat de kermisopdracht om 9 uur 's avonds is.
Jeroen kan 's middags zijn pakje gaan shoppen. Meeschieten en rond 12 uur 's nachts zijn act doen. Hij bleef immers in Portland.
Diederik kan, die is immers nergens geweest volgens eigen zeggen. Tijd zat om te schieten en een beververhaal te stampen/kijken/verzinnen.
De enige die qua tijd lastig zit, is Roos. Voor het maken van enkele shots hoef je geen hele avond en nacht in Vegas te zijn. De schemeringshots kunnen ook ochtendschemer zijn, de kandidaten zien die beelden niet, die zijn voor ons. Sterker nog een uurtje of 2 is genoeg. De vlucht duurt, rechtstreeks 2 uur. De rit van het pretpark naar het vliegveld duurt ongeveer 30 minuten. Bagage om in te checken heeft ze niet. Binnenlandse vlucht dus een 30 minuten voor vertrek moet ze op het vliegveld zijn. Terug zou ze de vlucht van 6.45 kunnen nemen en zo vrolijk rond 12 uur de rechtzaal binnen lopen. Kort nachtje... zoals ze al zij. Echter ik loop vast op het feit dat ik geen vluchten van Portland naar Vegas kan vinden die na 11 uur vertrekken. Zou zij dan toch niet meegeschoten hebben, want dat verklaart haar onvrede over dat ze zoveel gemist heeft en de relaxtheid van Jeroen en Diederik omdat ze er wel waren. Of ze heeft een privevlucht gehad en speelt dat ze een hoop gemist heeft.
Lang verhaal, maar ik voel dat er meer achter zit en probeerde te kijken of Jochem een punt had.