Ik vraag me af op basis waarvan je de ton opdracht op positie 8 plaatst.
Ik zie bij de ton Alleen maar water en een brug. Dat zou mijns inziens ook prima op het dak kunnen zijn bij positie 9.
Ik denk dat squitleon wel goed zit met de ton bij 8. Op de satellietfoto zie je zelf een betonnenbuis met mos liggen en het klopt wat betreft vloer, hekje en hoogte.
Ik heb zoveel mogelijk locaties uitgezocht en ik heb deze in een plaatje gezet. Ik heb de exacte locaties van (...) de code en de laptop (...) niet kunnen vinden.
Ik heb een plaatje bijgevoegd waar volgens mij de code van Roos & Jochem en de bijbehorende laptop staat. Dit is op basis van het intro praatje van Art, foto's op internet van de binnenkant van dat gebouw, Google Earth (waarbij terug kan gaan in de tijd) en streetview voor de buitenkant.
- O.b.v. het intro praatje van Art en foto's van Google kan je zien dat Roos & Jochem zich rechts achter de rug van Art moeten bevinden. Zoals jij ook had gezien staat Art zo ongeveer bij de overgang van twee daken met verschillende hoogte. De galerij met rode en gele palen is zit alleen onder het lagere dak en dus achter Art. Op een foto is ook vaag iets te zien wat op een schuifdeur lijkt, vandaar dat ik ze halverwege heb gezet, maar dat is zeker niet op de meter nauwkeurig.
- Voordat we Roos zien lopen is er een shot te zien met een loop brug. Op de achter grond hiervan zijn de ramen te zien die links achter Art te zien zijn en de opening in de vloer is daar net opgehouden, dus het is redelijk achter in. (Er zijn nog meer dingen terug te zien op de foto's.)
- Het shot waarin Roos aan het lopen is, is dezelfde loopbrug, maar dan van de andere kant gefilmd (Ik heb deuken in de metalen plaat zitten vergelijken en dat is hetzelfde. Roos loop daarna nog wat door naar achter en een stukje naar links.
- De laptop staat weer bij de overgang van twee daken. Het lijkt alsof ze buiten is, maar daar zit wel degelijk wat boven, alleen waarschijnlijk geen muur aan de verre kant. De betonnen muur die je ziet loopt tot aan de hoogte van de spoorlijn die langs de fabriek loopt. daarboven zie je golf plaat, die overeenkomt met de golfplaat die je vanuit streetview kan zien. Verder zijn er een paar frames waarop je ook de wand kan zien van het stuk overkapping recht van de laptop.
De andere plekken waar jij onzeker over was heb ik nog niet naar gekeken.