Auteur Topic: Spoilertopic  (gelezen 28945 keer)

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #20 Gepost op: 10-01-2017, 20:57:54 »

Ik ben technisch enigszins behept, maar heeft dat busje geen spoilers dan?  :P

::rofl::

Offline mastermol

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 11-01-2017, 20:00:22 »
Ik keek net deze vlog van Yvonne en op 07:10 zegt ze iets heel opmerkelijk. Ik zet het even tussen spoiler tags.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

je zegt dat je hieruit afleidt dat ze of beiden niet de mol zijn, of dat 1 van beiden wel de mol is..
dat is toch niets bijzonders? Dat kan je bij elke combinatie van 2 kandidaten zeggen :)

Offline vlees

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 23-01-2017, 09:59:00 »
je zegt dat je hieruit afleidt dat ze of beiden niet de mol zijn, of dat 1 van beiden wel de mol is..
dat is toch niets bijzonders? Dat kan je bij elke combinatie van 2 kandidaten zeggen :)

Inderdaad, en met dergelijke logica verbaasd het mij niet dat zij het niet lang heeft volgehouden in het spel :P

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 23-01-2017, 21:12:00 »
Weinig spoilers dit jaar...

Online Michmol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #24 Gepost op: 23-01-2017, 21:16:28 »

Er zijn zelden veel echte spoilers volgens mij. Wel vaak een hoop geklets van hysterici. Dit jaar houdt die categorie zich vooralsnog rustig.  ;D
Woosie down?

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 23-01-2017, 21:18:13 »

idd zeg.

Wat ik nog steeds niet los kan laten is dat Jochem geen mollega's heeft toegevoegd op facebook. Wordt dan door Jaap beweerd dat hij waarschijnlijk snel af zal vallen. Maar ik vind het ZO opvallend voor iemand met zoveel FB BNer vrienden dat het misschien wel eens een geniale tactiek zou kunnen zijn van de mol

Online Michmol

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 23-01-2017, 21:19:59 »
idd zeg.

Wat ik nog steeds niet los kan laten is dat Jochem geen mollega's heeft toegevoegd op facebook. Wordt dan door Jaap beweerd dat hij waarschijnlijk snel af zal vallen. Maar ik vind het ZO opvallend voor iemand met zoveel FB BNer vrienden dat het misschien wel eens een geniale tactiek zou kunnen zijn van de mol

In welke zin is dat een tactiek dan?  ???
Woosie down?

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 23-01-2017, 21:21:39 »
In welke zin is dat een tactiek dan?  ???

Omdat iedereen er altijd vanuit gaat dat mensen die weinig toegevoegd hebben qua vrienden op FB of wherever de mol niet zijn. Dus bedoel om de kijker om de tuin te leiden. Is namelijk altijd veel ophef over het social media gedrag rondom de deelnemers.

Online Michmol

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 23-01-2017, 21:24:24 »
Omdat iedereen er altijd vanuit gaat dat mensen die weinig toegevoegd hebben qua vrienden op FB of wherever de mol niet zijn. Dus bedoel om de kijker om de tuin te leiden. Is namelijk altijd veel ophef over het social media gedrag rondom de deelnemers.

Oooh op die manier. Ja, dat zou heerlijk doortrapt zijn! Jochem dreigt zo onderhand mijn wensmol te worden.
Woosie down?

Online Molzkovicz

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 23-01-2017, 23:07:30 »

Jochem zit aan de taks van maximaal 5000 Facebookvrienden, waarna je niemand meer kúnt toevoegen. Ik vermoed dat dit ook al zo was vanaf de opnames. Mocht dat zo zijn, dan klopt deze veronderstelling van Jaap niet.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 23-01-2017, 23:13:58 »
Jochem zit aan de taks van maximaal 5000 Facebookvrienden, waarna je niemand meer kúnt toevoegen. Ik vermoed dat dit ook al zo was vanaf de opnames. Mocht dat zo zijn, dan klopt deze veronderstelling van Jaap niet.

Ah dat wist ik niet eens van FB. Dan is dat waarschijnlijk de verklaring.
::ok::

Online Michmol

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 23-01-2017, 23:14:05 »

O wat jammer. Weer een fraaie theorie naar het kerkhof verwezen door keiharde logica. ::rofl::
Woosie down?

Offline keesisdemol

• winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 24-01-2017, 09:14:32 »
Dit bewijst maar weer dat het heel gemakkelijk is om via social media juist af te leiden, i.p.v. te vermijden zoals ze het nu proberen bij widm.

Offline hrvdg7

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 24-01-2017, 15:33:39 »
In die vlog van Yvonne zegt ze dat Sigrid en Jeroen elkaar niet kenden of herkenden. De Mol ;)weet heus wel wie de 9 kandidaten zijn vantevoren. Sigrid en Jeroen dus niet de mol? ???

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 24-01-2017, 18:24:43 »
In die vlog van Yvonne zegt ze dat Sigrid en Jeroen elkaar niet kenden of herkenden. De Mol ;)weet heus wel wie de 9 kandidaten zijn vantevoren. Sigrid en Jeroen dus niet de mol? ???

of slim toneelspel.
klaar voor de strijd

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 24-01-2017, 21:21:10 »

Offline Marisa

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 24-01-2017, 23:11:11 »

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 24-01-2017, 23:39:25 »
+1
-1
Zou best kunnen. Ook dat kan een keer gewoon waar zijn.

Offline Marisa

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 25-01-2017, 01:47:21 »
-1
Zou best kunnen. Ook dat kan een keer gewoon waar zijn.
Nou vooruit, plusminus dan.

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #39 Gepost op: 25-01-2017, 09:52:59 »
in een biecht zegt sigrid dat ze eigenlijk niemand kende , maar wel jochem., dus het zou zomaar kunnen dat ze jeroen aansprak op zijn engels