Auteur Topic: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries  (gelezen 92028 keer)

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sanne Wallis de Vries
« Reactie #160 Gepost op: 15-02-2017, 22:03:52 »

Tja en Imanuelle......als ze echt zo dom is geweest om het scherm van haar (en Jochem 's) hoofdverdachte niet te laten zien dan verdient ze het ook de volgende afvaller te zijn.

Die begrijp ik echt niet. Tuurlijk zorgt ze dat haar mol zijn scherm niet hoeft te zien. Ze wil toch dat haar rivalen hun scherm te zien krijgen  ???

Dus Ima verdenkt niet Sanne en niet Thomas. Dat lijkt me helder. Dus ze zit op Died of Jochem. Beiden niet goed dus grote kans dat ze de volgende afvaller is.

Offline molecula

• Forumlid
  • I'm gonna rope you
« Reactie #161 Gepost op: 15-02-2017, 22:13:55 »
Diederik was m.i.een kanshebber op een rood scherm, Het lijkt erop dat hij Thomas niet verdenkt en een bondje met de mol loopt meestal niet goed af.

Tja en Imanuelle......als ze echt zo dom is geweest om het scherm van haar (en Jochem 's) hoofdverdachte niet te laten zien dan verdient ze het ook de volgende afvaller te zijn. Als dat zo is dan weet nu iedereen wie de hoofdverdachte van dat bondje is? Niet slim als je samen de finale wil halen.  Vooralsnog schat ik haar slimmer in.

Vanuit Ima gedacht zou het testen van haar Molverdachte alleen slagen als:
1. Zij er inderdaad helemaal naast zit en je hoofdverdachte toch een kandidaat is.
2. Die kandidaat ook nog eens de test het slechtste maakt. Maar dan zouden zij en/of Jochem ook fout zitten, dus dat zou helemaal niet zo zeker zijn.

Al met al een kleine kans voor haar dat het scenario dat jij schetst zou slagen, vanuit haar redenerend. Dus ik vind het niet zo dom dat ze Thomas advies heeft gevolgd en haar Mol een vrijstelling geeft in de hoop dat 1 van haar concurrenten eruit vliegt.

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 15-02-2017, 22:47:27 »
Die begrijp ik echt niet. Tuurlijk zorgt ze dat haar mol zijn scherm niet hoeft te zien. Ze wil toch dat haar rivalen hun scherm te zien krijgen  ???

Dus Ima verdenkt niet Sanne en niet Thomas. Dat lijkt me helder.
Maar dat is het niet. Ze kan ze ook *minder* verdenken.

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 15-02-2017, 23:14:13 »
Dus ik vind het niet zo dom dat ze Thomas advies heeft gevolgd en haar Mol een vrijstelling geeft in de hoop dat 1 van haar concurrenten eruit vliegt.
Ik vermoed idd dat ze gewoon Thomas' advies heeft opgevolgd en haar hoofdverdachte Diederik + haar bondgenoot Jochem (die ze volgens mij helemaal niet verdenkt, maar denkt die er wel uit te kunnen spelen) heeft meegenomen.

Ik denk dat ze zonder (semi)vrijstelling gewoon gaat spreiden tussen Diederik als haar #1 en in ieder geval één van Thomas en Sanne.

Offline Marimol

• Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
« Reactie #164 Gepost op: 16-02-2017, 09:01:25 »
Dit is het Sanne topic dus niet bedoeld voor een discussie over Imanuelle  maar wat ik bedoel te zeggen is:

Als ik kandidaat zou zijn en de finale wil halen zou ik me niet zo in de kaart laten kijken. Ik zou proberen mijn concurrenten op het verkeerde been te zetten en diegene waarvan ik het minste gevaar te duchten had de vrijstelling van het scherm gunnen.

Er zit een risico aan het scenario om er een concurrent uit te werken.
Om er echt een concurrent uit te werken moet Imanuelle wel zeker van haar eigen  zaak  zijn en ook het vermoeden hebben  dat anderen op de verkeerde mol zitten.

Daarbij weten de kandidaten ook dat er een aflevering komt waarbij niemand afvalt waarom zou je dan risico nemen?

Misschien overschat ik Imanuelle  en is ze gewoon naïef om Jochem te vertrouwen hem alle info over Diederik te geven en te vertellen dat ze kamikaze op Diederik is gegaan maar ik heb de indruk dat er binnen dat bondje een spelletje wordt gespeeld en dat ze dat voortzet in het privilege.

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 16-02-2017, 10:17:22 »

Misschien overschat ik Imanuelle  en is ze gewoon naïef om Jochem te vertrouwen hem alle info over Diederik te geven en te vertellen dat ze kamikaze op Diederik is gegaan maar ik heb de indruk dat er binnen dat bondje een spelletje wordt gespeeld en dat ze dat voortzet in het privilege.
Eens.

Offline Blip

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #166 Gepost op: 16-02-2017, 14:38:17 »
Heeft iemand enig idee waarom Sanne met iedereen bondjes probeert te sluiten, behalve met Imanuelle? In haar testbiecht van aflevering 5 zegt ze dat ze Ima niet meer verdenkt. Waarom probeert Sanne dan niet om informatie met haar uit te wisselen?
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 17-02-2017, 00:10:23 »
Heeft iemand enig idee waarom Sanne met iedereen bondjes probeert te sluiten, behalve met Imanuelle? In haar testbiecht van aflevering 5 zegt ze dat ze Ima niet meer verdenkt. Waarom probeert Sanne dan niet om informatie met haar uit te wisselen?

Ze twijfelt tussen de drie mannen en denk dat ze daarom dichtbij ze wil zien te komen.

Offline molecula

• Forumlid
  • I'm gonna rope you
« Reactie #168 Gepost op: 17-02-2017, 09:04:33 »
Of ze weet dat Ima op Diederik zit en denkt dat een bondje met haar geen extra informatie oplevert.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 17-02-2017, 12:33:08 »
Of ze weet dat Ima op Diederik zit en denkt dat een bondje met haar geen extra informatie oplevert.

Sterker nog: ze zou Imanuelle op een ander spoor kunnen brengen met een bondje en dat wil ze wellicht niet riskeren.

Offline Molest

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 18-02-2017, 01:03:15 »
Sanne typt in het extra filmpje op de site met 10 vingers. Dus mochten er nog bedenkingen zijn n.a.v. de opdracht in de paper mill, ze kan het wel!  ;D 't Is natuurlijk ook een stuk makkelijker op een laptop dan op zo'n oude typemachine.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 18-02-2017, 02:42:30 »
Sanne typt in het extra filmpje op de site met 10 vingers. Dus mochten er nog bedenkingen zijn n.a.v. de opdracht in de paper mill, ze kan het wel!  ;D 't Is natuurlijk ook een stuk makkelijker op een laptop dan op zo'n oude typemachine.

Yep, ondingen. Er staat wel Royal op de typemachine, Sanne in de schitterende vertolking van Beatrix :)

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 18-02-2017, 22:50:30 »
@03.34 u.:
Overdracht penningmeesterschap;

Sanne: "Na heel veel bloed, zweet en tranen zit het op een niveau waarvan ik zeg; het is goud". (?).
Op het moment waar Sanne "IK" zegt wijst ze de envelop met DE MOL naar zich toe.

Edit;
Staat Sanne daar op het Dee Wright Observatory....@09.45u.
Mooi als mol toch? Op molshoop...
Te observeren hoe de rest er een potje van maakt?
En ze ligt in een deuk hoe fout het gaat van af het begin.
Waarom staat Sanne daar?
« Laatst bewerkt op: 18-02-2017, 23:23:13 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 19-02-2017, 10:13:45 »
Ja snap ik maar dat feit is een feit en dat weten we al jaren dat ze ons iets anders willen laten geloven.

Wat vrij helder is vanuit haar gedrag is dat ze Thomas verdenkt. Dat is wat ik bedoel met laat het los. Sanne verdenkt Thomas. Wat haar cursortje of haar voiceover ook doet en zegt.

Stel dat Sanne en Jochem al Thomas als mol hebben vanaf, zeg, aflevering 3. In de afleveringen is steeds iets anders gesuggereerd. Zullen ze dan tijdens de reunie blijven zeggen wat ze in de biechten gezegd hebben, of zullen ze daar kunnen toegeven dat ze al heel lang op Thomas zaten? Oftewel zullen ze van de productie moeten blijven liegen?

Offline marver1982

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 19-02-2017, 11:45:29 »
Stel dat Sanne en Jochem al Thomas als mol hebben vanaf, zeg, aflevering 3. In de afleveringen is steeds iets anders gesuggereerd. Zullen ze dan tijdens de reunie blijven zeggen wat ze in de biechten gezegd hebben, of zullen ze daar kunnen toegeven dat ze al heel lang op Thomas zaten? Oftewel zullen ze van de productie moeten blijven liegen?

In het geval van Sanne vraag ik me af of ze hoeft te liegen. Ze zit de eerste 3 afleveringen op Ima en vanaf aflevering 4 op een man. Ik kan me goed voorstellen dat op dat moment Thomas en Jochem redelijk dicht bij elkaar liggen als mogelijke verdachten. Op de enveloppen opdracht in aflevering 1 na ligt hun inbreng in de pot ook redelijk dicht bij elkaar. Het kan dus volgens mij best de waarheid zijn dat ze in eerste instantie gekozen heeft voor Jochem als hoofdmol en Thomas als bijmol. En mocht Thomas de Mol blijken te zijn is het logisch dat ze zelfs met 3 vragen op hem doorgaat, aangezien niemand anders op Thomas zit of lijkt te zitten.

Jochem liegt en bedriegt volgens mij alles bij elkaar richting kandidaten en kijkers maar dat is een ander verhaal en topic :)

Offline FrankLapidus

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 19-02-2017, 12:00:02 »
Sanne gaat winnen  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline Marimol

• Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
« Reactie #176 Gepost op: 19-02-2017, 12:22:57 »
In het geval van Sanne vraag ik me af of ze hoeft te liegen. Ze zit de eerste 3 afleveringen op Ima en vanaf aflevering 4 op een man. Ik kan me goed voorstellen dat op dat moment Thomas en Jochem redelijk dicht bij elkaar liggen als mogelijke verdachten. Op de enveloppen opdracht in aflevering 1 na ligt hun inbreng in de pot ook redelijk dicht bij elkaar. Het kan dus volgens mij best de waarheid zijn dat ze in eerste instantie gekozen heeft voor Jochem als hoofdmol en Thomas als bijmol. En mocht Thomas de Mol blijken te zijn is het logisch dat ze zelfs met 3 vragen op hem doorgaat, aangezien niemand anders op Thomas zit of lijkt te zitten.

Jochem liegt en bedriegt volgens mij alles bij elkaar richting kandidaten en kijkers maar dat is een ander verhaal en topic :)

Sanne zat de eerste 3 afleveringen naast Imanuelle ook op Sigrid.
Sinds de veiling kiest ze Jochem  en daarna iig een man. Ze weet dat Jeroen Diederik verdacht en afgevallen is. Diederik zal geen hoofdverdachte van haar zijn. Het gemol van Thomas in de ballonopdracht moet haar definitief over de streep hebben getrokken.

De finalisten verdenken meestal elkaar. Dus dat Sanne Jochem en Thomas verdenkt en Thomas Jochem en Sanne doet wel vermoeden dat Jochem en Sanne de finale halen.

Dat Jochem stug volhoudt dat hij de test vol op Diederik heeft gemaakt kan twee dingen betekenen. Of hij houdt iedereen voor de gek of hij denkt dat zijn joker hem voorsprong op Imanuelle heeft gegeven.  Het zou wat zijn als hij Freek achterna gaat en de finale haalt door op de verkeerde mol te  zitten.  ;D  Misschien wint hij de finale vrijstelling ::rofl::

Offline AstridM

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 20-02-2017, 17:08:40 »
Voor 'gewone' kijkers is volgens mij nog lang niet duidelijk wie de mol is. Sanne wordt weliswaar weinig verdacht, maar er spreekt toch wel het een en ander in haar nadeel. Ze is bang voor de kermis, ze is bang in het donker, ze is bang voor grote poppen, ze is bang voor paarden en vast nog wel voor meer. Zou ze echt zo'n angsthaas zijn of doet ze maar alsof? En waarom zeg je dan 'ja' tegen een spel waarbij je altijd 'enge' dingen moet doen? Ze brengt wel geld in het laatje, waarschijnlijk staat ze daarom zo laag in de peilingen.

Offline Waardenburg

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 20-02-2017, 20:46:29 »
Citaat
Ze brengt wel geld in het laatje, waarschijnlijk staat ze daarom zo laag in de peilingen.

En terecht, aangezien de Mol maar een opdracht heeft: voorkomen dat er geld in het laatje komt. Daar past het pakken van een biljet van 1000 in aflevering 1, de S bij het grasmaaien, de goede tekening op het strand, het doorgeven van vier goede antwoorden aan Jochem, het in eerste instantie traag paardrijden (laatste aflevering), het doorgeven van vier correcte antwoorden aan Jochem gewoon niet bij.

Online Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #179 Gepost op: 24-02-2017, 22:12:52 »
Nog Sanneverdenkers in de zaal? Wanneer Jochem en Thomas Diederiks nummer moeten aflezen kijken ze tegen de zon in. Is Sanne bewust naar de verkeerde kant van de luchtballonnen gereden? Ze heeft de heren weten te 'verblinden' ::vergroot::

(was dit al gepost? :-[)
...óf niet!