Ik denk dat we iets
heel belangrijks over het hoofd zien dit jaar.
Mijn theorie is als volgt:
Wat zei Art op het begin en wat was de rode draad van de voorstelfilmpjes ook. Art zei dat de mol dit jaar een perfecte kandidaat is.
Laat nou Sanne de enigste zijn die in haar voorstelfilmpje echt dieper inging op dit. Ze zegt 'je moet niet de hele tijd kandidaat zijn, en roepen ik weet het niet ik weet het niet' Ze zegt dat ze gaat kijken alsof ze weet wat er gaat gebeuren maar dan een switch maakt en gaat doen alsof ze helemaal niet weet wat er gaat gebeuren. Zij is de enige die we in alle voorstelfilmpjes horen over de mol/kandidaten rol. Aanpassen, meegaand.
Ze acteert nu alsof de perfecte kandidaat is, wat me een beetje doet denken aan Inge.
Ze probeert echt overdreven kandidaten dingen te doen waardoor kandidaten zouden denken 'ah ze is nooit de mol want dit is gewoon ECHT een kandidaten actie'
Voorbeeld: Ze wil het exacte officiele formulier inleveren bij de typmachine opdracht. Waarom? Om Sigrid te laten denken dat ze zo'n fanatieke kandidaat is, dat zelfs nu het onmogelijk leek, toch nog de opdracht te laten slagen door iets te doen wat alleen een fanatieke kandidaat nog zou opperen last minute. Het officiele formulier inleveren.
Ze deed ook heel erg overdreven na het envelop pakken in aflevering 1 bij die Thai. Allemaal van die kandidaten dingen in youre face en ze heeft het er ook steeds over in haar biechten.
Ik snap niet dat ze hier niet verdacht word. Sowieso kun je haar niet lezen. Ik denk dat als ik kandidaat was in het spel en Sanne deed mee dat ze standaard als side-mol op mijn lijstje zou staan, dan al niet als hoofdverdachte. Je hebt gewoon geen idee bij haar.
Ik vind dat dus heel verdacht!!!!