De productie is echt steengoed in het selecteren en samenstellen van de kandidaten.
Iedere deelnemer verschilt (soms sterk) qua karakter en persoonlijkheid, maar toch past iedereen goed samen. Van elke kandidaat weet ik wel meerdere eigenschappen te appreciëren, dus eigenlijk heb ik iedereen wel graag. Zelfs kandidaten die ik vooraf niet kende, begon ik heel snel leuk te vinden en te waarderen. Wie had begin januari gedacht dat bijvoorbeeld Ellie zo geliefd zou worden?
Mijn favoriet (iedereen dus
) der favorieten is Rop. Hij kan zo boeiend vertellen, trekt gekke gezichten, plaagt de andere kandidaten op een lieve manier, is vaak (gespeeld?) stuntelig...
Dit seizoen is bovendien nóg grappiger dan vorig seizoen. Ik heb al meermaals stukken van afleveringen gemist omdat ik de slappe lach kreeg en door het schaterlachen tranen in mijn ogen kreeg. Als ik dit jaar de Mol niet kan ontmaskeren, dan weet ik bij deze dus waarom.
Eneuh, ze mogen zeggen van de Vlaamse 'De Mol' wat ze willen, maar de Nederlandse versie is zo veel gezelliger en grappiger. En dan zwijg ik nog over Art...